Translate this blog

Tuesday 29 May 2018

Tema 8 - Ja pse ajri i ndotur vazhdon te vrase njerezit ne Elbasan

Elbasani eshte nje prej qyteteve me te medha ne Shqiperi, por edhe qyteti me ajrin me te ndotur. Ndotesit e ajrit ne kete qytet jane te shumte, por dy me kryesoret jane uzinat dhe inceneratori.
a)     Uzinat jane pjese e historise se Elbasanit.
Ne fillim te viteve 1960, ne nje fushe bujqesore te qytetit filloi te ndertohet kombinati me i madh industrial ne Shqiperi. Ky kombinat u planifikua ne Elbasan, per te qene njeherazi prane portit te Durresit dhe minieres se Perrenjasit, por edhe larg kufirit me ish Jugosllavine, e cila mund te ankohej per nivelin e ndotjes se ajrit.

Ai mori rreth 25 vite per tu ndertuar, punesoi 12 mije punetore dhe i kushtoi popullit te varfer shqiptar 5 miliarde dollare. Nderkohe qe ky kombinat prodhoi celik, nikel dhe kripera kobalti me vlere ne tregun nderkombetar, ne nje raport te OKB-se vleresohet se ai emetoi ne ajer rreth 2 milion ton gazra toksike. Duke prodhuar keshtu nje nga katastrofat me te medha mjedisore ne historine e Shqiperise. 
Ndryshimet politike te viteve 1990 sollen edhe pezullimin e punes ne kete kombinat, per te rifilluar serish 10 vite me vone kur uzinat e tij u privatizuan nga nje kompani turke, e cila premtoi se do bente investime e duhura, qe do te siguronin ruajtjen e standardeve mjedisore.
Premtime keto qe sigurisht nuk u mbajten kurre, pasi filtrat e nevojshem kushtojne deri ne 36% te vleres totale te investimit. Kosto kjo shume e madhe per nje kompani private qe do te ule shpenzimet dhe te maksimizoje fitimin
E sikur kjo te mos mjaftonte, vitet e fundit Elbasanit I jane shtuar edhe fabrika te tjera te cilat gjithashtu nuk respektojne asnje standard mjedisor, dhe vazhdojne te emetojne ne ajer gazra nga me te rrezikshmet.
a)     Nje ndotes I dyte eshte inceneratori i mbeturinave
Prej disa dekadash mbetjet urbane mblidheshin ne nje vend grumbullim ne periferi te qytetit, dhe digjeshin. Por prej nje viti ne kete qytet eshte ndertuar nje incinerator gjigand mbeturinash, I cili ka nje kapacitet perpunues 360 mije m3 mbetje. Ose e thene ndryshe 40 here sa siperfaqja e stadiumit te Elbasanit.
Megjithese per kete incinerator jane investuar 12 milion Euro nga parate e taksapaguesve, ai eshte ne pronesi te nje privati, i cili synon te maksimizoje fitimin. Cka mund te shpjegoje aludimet se eshte perdorur teknologji te vjeteruar, e cila eshte hequr nga qarkullimi ne Evrope pikerisht sepse nuk garanton standarde mjesidore. Ekspertet ngrene shqetesimin se inceneratori i djeg mbeturinat ne temperature 970 grade celcius, nderkohe qe per te eleminuar dioksinat dhe furanet qe clirohen nga djegia e mbeturinave kerkohet nje temperature mbi 2000 grade celcius.
Per me teper, ata ngrene pikepyetje se si ka mundesi qe nje nje incinerator dhe impiant per trajtimin e mbetjeve te kushtoje vetem 22 milion Euro, ku ne vendet e BE-se per nje incinerator te se njejtit kapacitet vetem filtrat kushtojne 28 milion Euro. Pra, gjasat jane qe ky incinerator nuk perdor filtrat e nevojshem, duke e bere ate te ngjashem me djegien e meparshme te mbeturinave ne fushe te hapur, vetem se tani eshte brenda 4 mureve dhe per kete kemi shpenzuar miliona dollare nga buxheti I shtetit.

Po cfare pasojash ka kjo ndotje ne shendet?


Sipas Organizates Boterore e Shendetesise tre jane semundjet kryesore qe shkaktohen nga ndotja e ajrit: kanceri I mushkrive, semundjet e frymemarrjes dhe semundjet kardiovaskulare. Mirepo studimet e viteve te fundit ne Universitetin e Harvardit e lidhin ndotjen e ajrit edhe me autizmin tek femijet, semundjet e gjakut, diabetin, dementian dhe obezitetin. Per pasoje ndotja e ajrit eshte shkaktare per mijera vdekje te parakohshme cdo vit, duke vene ne vecanti ne rrezik jetet e njerezve me imunitet te dobet apo te atyre qe shpenzojne kohe ne mjedise te hapura.
Demet ne shendet qe vijne nga ndotja e ajrit jane te gjithepranuara ne Elbasan. Institucione te ndryshme vendore apo kombetare e kane konfirmuar kete. Media raporton vazhdimisht ankesat e banoreve, dhe politikanet gjithashtu kane premtuar masa.
Vetem muajt e fundit Keshilli Bashkiak shpalli emergjence mjedisore ne Elbasan. Kryetari I bashkise doli ne media duke iu lutur ministrit te mjedisit te shkonte ta shihte me sy ndotjen qe I vjen qytetit nga keto fabrika. Kryetari i grupit parlamentar te partise ne pushtet shkoi edhe me tej duke e kercenuar ministrin nese nuk merreshin masa urgjente per t’i detyruar fabrikat qe te vendosin pluhurkapset. Ministri nga ana tjeter shkarkoi kryeinspektorin e qarkut dhe shperndau inspektoriatin vendor mjedisor. Pervec kesaj, edhe institucione te tjera si Instituti I Shendetit Publik ka kercenuar me gjoba subjektet qe ndosin ajrin.

Po nese qenka keshtu atehere perse nuk eshte marre asnje mase deri tani?

a)     Se pari eshte mungesa e presionit te nevojshem nga publiku
Megjithese ka nje ndergjegjesim te gjere ne Elbasan per ceshtjen e ndotjes, publiku duket se e ka pranuar gjendjen dhe eshte dorezuar. Mungojne protestat e medha apo reagimi I votuesve, gje qe mund t’I detyronte politikanet e zgjedhur qe te marrin masa urgjente per kete pune. Protestat per ndotjen kane qene te rralla dhe ne to kane marre pjese shume pak njerez.
Nderkohe qe mungesa e reagimit popullor reflektohet ne shume ceshtje te tjera, ndotja ne Elbasan eshte ne nivele te tilla qe perben kercenim per jeten dhe shendetin e femijeve. E megjithate shume njerez shqetesohen me shume per punesimin se sa per ndotjen, duke e lene fatin e femijeve te tyre ne dore te politikaneve. Nga ana tjeter, kompanite qe ndosin ajrin kane fuqi ekonomike per ta vene ne rrezik karrieren e kujdo politikani qe do t’i dale kunder interesave te tyre, dhe shpesh ja dalin te bejne biznes te patrazuar nga ligji apo shteti.
a)     Se dyti eshte korrupsioni sistemik
Nga njera ane filtrat kushtojne shume. Ndertimi i fabrikave qe plotesojne standardet e BE-se per mbrojtjen e Mjedisit ka kosto jashtezakonisht te madhe. Keshtu mos plotesimi i standardeve mjedisore ka nje incentive shume te madhe per kompanite private te cilat kane per qellim te maksimizojne fitimin.
Papergjegjshmeria e ketyre bizneseve private eshte evidente, mjafton te shohesh se si kompania me e madhe e metalurgjise ka 10 vjet qe ka shpallur falimentin vetem per tiu shmangur detyrimeve tatimore, dhe nderkohe vazhdon te punoje e pashqetesuar nga organet ligjzbatuese.
Nga ana tjeter kemi te bejme me nje shtet te dobet perballe privatit, qe vjen si pasoje e privatizimit te cdo pasurie shteterore duke e kaluar ate ne duart e privateve te papergjegjshem. Nese fabrika do te ishte shteterore inspektoriatet perkatese do te kishin mundesi ta kontrollonin zbatimin e ligjit. Por duke u privatizuar, keto subjekte jane shnderruar ne perbindsha financiar me aftesi korruptuese ne te gjitha nivelet, si permes financimit te fushatave zgjedhore ashtu edhe permes blerjes se politikaneve te caktuar te dyja kraheve.  Nuk mungojne akuzat publike (ne disa raste edhe zyrtare) se keto kompani kane arritur te paralizojne punen monitoruese jo vetem te ekzekutivit, por edhe te organeve te drejtesise.
Ne nje situate te tille, midis presionit te Popullit nga njera ane dhe nevojes per para (per fushata zgjedhore) nga ana tjeter, politikanet shpesh behen pjese e spektaklit mediatik, ku I pergjerohen per vetepermbajtje atij te cilit duhet t’i kishin mbyllur biznesin dhe t’I kishin vene prangat.
Dhe nese mendon se po tregohemi te padrejte ndaj institucioneve publike, le te kujtojme se cfare do te kishte ndodhur nese institucionet ne vend te teatrit do kishin bere detyren: 
Se pari, Ministri i Mjedisit nuk do t’i kishte dhene leje mjedisore ketyre kompanive, pa u siguruar me pare qe investimi i tyre nuk rrezikon jeten e publikut. Masa keto qe duket se nuk jane marre nga pjesa me e madhe e kompanive qe ndosin ajrin ne Elbasan.
Se dyti, Ministria e Mjedisit, Inspektoriati i Mjedisit dhe Agjensia kombetare e Mjedisit sapo te kishin konstatuar ndotjen qe shkaktojne keto  subjekte do i kishin vendosur atyre gjoba dhe do I kishin pezulluar veprimtarine duke mos i lejuar te vazhdonin te ndosnin qytetin.
Se treti, bashkia do I kishte kallezuar ne prokurori nje nga nje te gjitha subjektet qe kryejne krim mjedisor. Me pas do te kishte informuar publikun per nivelin e ndotjes qe vjen nga secili prej ketyre subjekteve dhe do te kishte marre masa te tjera per pastrimin e ajrit.
Se katerti, Prokuroria do te kishte nisur hetimin kryesisht ose me kallezim per krimin mjedisor te ketyre kompanive, dhe do kishte arrestuar administratoret qe shkelin ligjin, duke ndotur mjedisin dhe duke vene ne rrezik jeten e qytetareve.

Po tani cfare mund te bejme?  


Ceshtja e ndotjes ne Elbasan eshte teper e komplikuar dhe do te kerkonte nderhyrje politike dhe ekonomike nga qeveria, sic mund te ishte shtetezimi uzinave te metalurgjise dhe inceneratoreve, apo mbyllja e tyre.
E verteta eshte se aktualisht keto biznese jo vetem qe nuk japin asnje kontribut ne buxhetin e shtetit, po vazhdimisht marrin ne formen e investimeve apo koncensioneve nga ana e qeverise. E nderkohe prodhojne kosto te te jashtezakonshme sociale dhe ekonomike permes ndotjes qe shkaktojne ne qytet. Nese keto ndermarrje do te ishin ne varesi te shtetit, monitorimi I tyre do te ishte shume me I lehte, per shkak se fuqia e tyre korruptuese dhe paralizuese per institucionet shteterore inspektuese do te ishte me e vogel.
Megjithate, kjo nuk do te thote se bashkia e Elbasanit dhe aktoret vendor nuk kane shume per te bere:
Se pari, Bashkia duhet te heqe dore nga lutjet dhe pergjerimet televizive dhe te kallezoje penalisht kedo qe ndot mjedisin dhe ve ne rrezik jeten e qytetareve. Ndotja e ajrit eshte veper e rende penale e parashikuar me denim gjer ne 10 vite burg.
Se dyti, Bashkia eshte furnizuesi kryesor i impiantit te ndertuar ne Elbasan, keshtuqe ajo ka mundesi por edhe pergjegjesi te sigurohet qe inceneratori i mbeturinave perdor filtra sipas standardeve evropiane. Ne te kundert te refuzoje dergimin e mbeturinave te qytetit ne kete incinerator, dhe t’I coje ato ne kompani riciklimi apo inceneratore te tjere brenda apo jashte vendit.
Se treti, zyrat e ndihmes ligjore, avokate, shoqata dhe aktiviste lokal te nisin padi civile kunder kompanive qe me ndotjen e tyre kane marre jete njerezish dhe kane krijuar nje katastrofe mjedisore ne Elbasan. Pervec Kodit civil edhe Ligji 8934 per mbrojtjen e Mjedisit ua jep kete te drejte.
Se katerti, Bashkia t’I kerkoje Keshillit te Ministrave qe te vendose limite per nivelin e gazrave qe mund te emetohen ne ajer nga kompanite qe operojne ne kete bashki. Dhe te sigurohet qe ky nivel ndotjeje monitorohet dhe respektohet.
Se pesti, bashkia te informoje qytetaret per nivelin e ndotjes duke bere nje monitorim te sakte, transparent dhe qe mbulon te gjithe qytetin, perfshi zonat prane fabrikave ndotese, gje qe mund te rriste edhe presionin publik ndaj ketyre kompanive dhe institucioneve monitoruese.
Eshte gjithashtu e rendesishme qe informacioni mbi ndotjen te jete i paraqitur ne menyre te lexueshme per qytetaret, duke lejuar krahasimin e nivelit te ndotjes ne kohe dhe hapesire.

burimet:
·       http://www.akm.gov.al/


9 comments:

  1. Nëse jeni zhgënjyer nga magjistarët dhe shëruesit e tjerë, të cilët nuk kanë arritur të japin rezultatet që dëshironi. Jini të qetë këtë herë me magjistarin më të fuqishëm dhe të talentuar shpirtërisht që mund të hasni ndonjëherë.
    Kontaktoni me të nëse e dini që përballeni me këtë fat më poshtë
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) A ju pëlqen ish-i juaj?
    (2) A keni gjithmonë ëndrra të këqija?
    (3) Dëshironi të promovoheni në vendin tuaj të punës?
    (4) A doni që gra / burra të vrapojnë pas jush?
    (5) Dëshironi një fëmijë tuajin?
    (6) Dëshironi të jeni të pasur?
    (7) A doni që burri / gruaja juaj të jetë e juaja përgjithmonë?
    (8) doni të rrisni madhësinë e karit tuaj? / Zgjas gjatë kur keni marrëdhënie seksuale?
    (9) Dëshironi të rikuperoni paratë tuaja të humbura?
    (10) A doni të ndaloni divorcin tuaj?
    (11) A doni një divorc?
    (12) A doni që çdo dëshirë e juaj të plotësohet nga dikush?
    (13) magji krijon nevojën e një fëmije shtatzënë?
    (14) A doni të ndaloni martesën ose lidhjen tuaj ose të prisheni.
    (15) A e keni të vështirë të fitoni një çështje në gjykatë?
    (16) A doni të martoheni me partnerin tuaj sa më shpejt të jetë e mundur?
    Përsëri, adresa ime e-mail është: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Kontaktoni atë menjëherë për të gjitha problemet tuaja dhe zgjidhni situatën brenda disa ditësh.

    ReplyDelete
  2. Përshëndetje shikuesit e mi të respektuar, emrat e mi janë JESSICA JENKINS dhe jam nga (FLORIDA, SHTETE E BASHKUARA) Jam shumë i lumtur të ndaj këtë dëshmi të mahnitshme, u lëndova dhe u thye në zemër kur burri im më la me fëmijën tonë, u hutova dhe nuk dija çfarë të bëja, e doja aq shumë, u përpoqa me të gjitha mundësitë për ta rikthyer, por e gjithë përpjekja ime ishte e kotë, në një ditë besnike ia shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më tha për një gjë të madhe magjistari i dashurisë i quajtur "LORD ALAGHODARO" i cili gjithashtu e bën atë shtatzënë kur ajo ishte në kërkim të një fëmije, nuk kam besuar kurrë në magji, por jam përpjekur të shoh nëse gjërat do të përmirësohen, kontaktova me Zotin ALAGHODARO përmes kontaktit shoqja ime më dha, pas disa orësh magjistari m'u përgjigj, ai më tha të qëndroja dhe më dha disa udhëzime se çfarë të bëja dhe bëra saktësisht siç më thanë, për habinë time më të madhe, burri im që nuk më ka thirrur për një shume 3 vjec, me telefonoi dhe filloj te kerkoje falje per te gjitha gabimet qe me beri dhe m'u lut m se ai dëshiron të kthehet në shtëpi me mua dhe fëmijët,  tani ai më donte më shumë se kurrë më parë, shikuesit e mi të respektuar vëllezër dhe motra nëse po kaloni ndonjë lloj problemi kontaktoni me të dhe ju jap 100% garanci se do ta zgjidhë problemet tuaja. këto janë kontaktet e tij:
    Whatsapp:+1 424-571-9773
    email: alaghodaroh@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje në kontaktin e saj ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete
  4. Kjo dëshmi ia vlen t'i ndahet botës. Unë jam këtu për t'i treguar botës veprat e mira të Dr ALAGHODARO. Emri im është Olivia Bolton jam nga MB. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për një grua tjetër më të vjetër. Nuk ishte aq e lehtë për mua.. Unë e dua burrin tim aq shumë dhe nuk e humba shpresën dhe vazhdova të lutem dhe Zoti më në fund iu përgjigj lutjeve të mia...kërkova në internet për një magjistar që të më ndihmonte të bashkoja mua dhe të dashurin tim. përgjithmonë dhe pashë kaq shumë dëshmi se si DR ALAGHODARO ka ndihmuar kaq shumë njerëz në internet dhe vendosa ta provoja… E kontaktova dhe i shpjegova. Ai më tha të mos shqetësohem se do ta kthejë njeriun tim brenda 24 orëve. Ai u konsultua me fuqitë e tij dhe më siguroi që të mos shqetësohesha. Ai bëri punën e tij dhe bëri magji dhe për habinë time më të madhe, burri im u kthye në të njëjtën ditë duke u lutur dhe duke qarë, ashtu siç tha Dr ALAGHODARO. Ai më lutej për falje dhe më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye. Jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Kontaktoni Dr ALAGHODARO tani dhe jini të lumtur përgjithmonë. mos e humbni shpresen dhe fat..



    WHATSAPP DHE TELON: +1 424-571-9773

    ReplyDelete
  5. Përshëndetje miq Unë jam këtu për të dëshmuar për mrekullinë që sapo më ndodhi më 14 janar 2022, emri im është Patricia Jefferson, unë jam nga Bogota Kolumbia dhe burri im është nga SHBA. Burri im më la mua dhe djalin tim 4 vjeç për një grua tjetër, isha aq i frustruar sa bëra gjithçka që ishte e mundur për ta bërë atë të kthehej, por pa dobi, u mashtrova disa herë, por nuk u dorëzova, derisa takova High Prift Harmony dhe gjithçka ndryshoi. Me ndihmën e mësueses, burri im është kthyer me mua dhe jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Dua të të falënderoj Mësuesin Harmony dhe do të vazhdoj të dëshmoj fuqinë tënde. Kontakto me të në email: priestharmony1@gmail.com. Whatsapp: +2349011460555. Mos hezitoni ta kontaktoni, ai do t'ju ndihmojë të gjeni një zgjidhje për problemin tuaj

    ReplyDelete
  6. Unë kurrë nuk do të ndalem së ndari këtë dëshmi sepse tani jam një grua plotësisht e lumtur, kam pasur dhimbje për mbi 8 vjet martesë kur nuk munda të mbetesha shtatzënë për burrin tim, pastaj fillova të jem i dëshpëruar për shkak të presionit nga nëna ime. ligj, dhe nje shoqja ime me drejtoi tek Dr. dawn acuna e cila e ndihmoi, une i shpjegova gjithcka Dr. Dawn acuna ne Whatsapp dhe ajo me premtoi se do me ndihmonte, me dha disa instruksione te cilat i bera gjithcka ne menyre perfekte, letren 3 javore ajo me kerkoi te shkoj ne spital per analiza per habi, doktori me tha jam 1 jave shtatzene, por per momentin kam bebin tim te bukur, ajo ndihmoi edhe 3 shoqen time, e gjitha fal Dr dawn acuna, kontakto ne whatsapp nese ke çdo vështirësi ju siguroj një rezultat perfekt,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të bashkoheni me burrin tuaj.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të tërheqni një dashnor të ri.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    *Nëse dëshironi të qëndroni gjatë në shtrat.
    *Nëse dëshironi të zmadhoni madhësinë e karit tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.dhe etj.
    Kontaktoni Whatsapp-in e saj: ( +2348032246310)
    Email (dawacuna314@gmail.com)

    ReplyDelete
  7. Për pak më vrau vjehrra, më hodhi shumë herë nga shtëpia, burri im gjithmonë donte që unë të firmosja një spec divorci, gjithçka sepse nuk mund të mbetesha shtatzënë, derisa takova doktorin DAWN ACUNA, këtë doktor Ajo më premtoi se do të më ndihmonte pasi ia shpjegova situatën time dhe tani dua të falënderoj doktoreshën Dawn tani që iu qëndroi fjalëve të saj. Tani për tani vjehrra ime dhe burri im më duan shumë. Unë jam shtatzënë, falë Dr. Dawn acuna, kontaktoni atë nëse keni ndonjë vështirësi ose situatë të keqe tani.
    *Nëse doni të ndryshoni vjehrrën.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi që drejtshkrimi të jetë aktiv.
    Dhe etj.
    Shkruani asaj në Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    ReplyDelete
  8. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Magji për t'u ribashkuar.
    *Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  9. Magji e fortë dhe e fuqishme dashurie për të fituar përsëri ish tuaj. - Në rregull. Kam vendosur që unë do të kaloj gjithë ditën në internet vetëm për të siguruar që shumë njerëz mund të lexojnë këtë dëshmi të mija për Dr Ellen i cili është një magji e fuqishme magji nga Afrika, pasi u braktis nga i dashuri im unë isha aq i vetmuar atë ditë që unë vendosa të shkoj nëpër rrjetë për disa këshilla marrëdhëniesh, kurrë nuk e dija se kjo ishte harta e rrugës që do të siguronte kthimin e të dashurit tim. Pas leximit shumë sugjerime se si për të rivendosur marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, kam gjetur se Dr Ellen ka shumë rekomandime se të tjerët, kështu që me këtë unë kisha vendosur që Dr Ellen ishte personi i duhur për punën, dhe kam kontaktuar Dr Ellen përmes detajeve të tij kam parë në internet unë jam i kënaqur që zgjodha të punoj me Dr Ellen sepse puna e tij ishte 100% e përsosur dhe magjia solli të dashurin tim përsëri tek unë me lehtësim të shpejtë. Ju gjithashtu mund të kontaktoni atë për ndihmë tani email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp: +2348155926512

    ReplyDelete