Translate this blog

Friday 4 May 2018


Jo rralle te rinjte akuzohen se kalojne shume kohe ne kafe, por le te mendojme per nje moment se ku tjeter mund te rrijne ata nese nuk do rrinin ne kafe?
Para 90’s lagjet kishin shtepi kulture, shtepi rinie, dhe fusha sporti. Plus kesaj edhe fushat e shkollave ishin te hapura per komunitetin. Por me renien e sistemit, ato ose u zune ose u shemben.  
Sot, Shqiperia, I ofron te rinjve 13 mije bar-kafe, duke u renditur si vendi I dyte n’bote per numrin e kafeneve per banore. Nderkohe 300 mij te rinjte e Tiranes kane vetem 11 ambiente recreative, si biblioteka, qendra rinore apo terrene sportive.
Keto mjedise jane ne varesi te Bashkise. Por c’vend zene te rinjte ne prioritetet e saj?
Le t’ja nisim nga buxheti.
Bashkia shpenzon 15 milion leke ne vit per rinine. Per ta vene kete ne kontekst, kujto qe 12 milion leke ajo i shpenzon vetem per nje uebsite. Nderkohe Bashkia iu mbledh kafeneve cdo vit 300 milion leke per t’I lene qe te zene trotuaret. Para keto qe do dilnin e tepronin per te ndertuar ambiente rekreative per te rinjte

Meqe folem per ambientet, te shohim cfare i ofron bashkia te rinjve te qytetit.

A-      Bibliotekat
Tirana vertet ka me shume biblioteka, por edhe ato qe jane nuk frekuentohen nga te rinjte. Dhe kjo jo se te ata nuk duan te lexojne, por sepse stafi punon part time, duke I mbajtur bibliotekat te hapura vetem ne kohen kur te rinjte jane ne shkolle.
Ndersa bibliotekat e shkollave, edhe kur ekzistojne dhe jane ne kushte te pranueshme, rrijne te mbyllura sepse shkolla nuk ka bibliotekar. Keshtuqe celesin e merr nje prej mesuesve, te cilin nxenesit duhet ta ndjekin nga mbrapa.

B-      Qendrat rinore
Tirana ka vetem nje qender rinore, qe ne fakt nuk sherben si vend clodhes ku te rinjte te mblidhen mbas shkolle. Nje pjese e ambientit te saj eshte kthyer ne zyra, ndersa pjesa tjeter sherben si salle per organizatat qe duan ta marrin me qira.
Vitet e fundit Tirana pati edhe nje qender te ndertuar nga Ministria e Rinise, por ajo do prishet dhe ne vend te saj do te mbillet nje kulle gjigande.
Nderkohe shume ambiente te tjera te bashkise, si rasti i Kinema Agimi, iu jane dhene subjekteve private per t’I perdorur per bizneset e tyre. Sipas modelit te qeverisjes me partneritet publik-privat.
Koncept ky qe bashkia po e aplikon edhe me bibliotekat e lagjeve, duke ua dhene ato privateve qe t’I kthejne diku ne librari-kafe e diku ne qendra multikulturore.
Problemi eshte se kjo nisme jo vetem mund te demtoje funksionin e bibliotekave si ambiente leximi, por do te shtoje kostot per te rinjte qe duan t’I vizitojne.  Ne nje fare menyre do kemi me shume kafene, me pak biblioteka.

C-      terrenet sportive
Aktualisht Tirana ka dy terrene sportive ku te rinjte mund te luajne pa pagese. Njeri eshte tek liqeni artificial dhe tjetri ne Laprake. Por mund te jete edhe vetem nje, sepse diskutohet qe tek fusha ne Laprake do ngrihet nje kulle.
Alternativat e tjera kushtojne, pasi ose jane fusha private me pagese, ose jane fushat e shkollave publike, ku paguhet nen dore.
Por mos e humb shpresen.
Se fundmi bashkia ka vendosur t’i ktheje shkollat ne qendra komunitare, duke ia vene terrenet e tyre ne sherbim te komunitetit.
Nisme e mire, por ka nje problem:  Bashkia nuk do t’I hape shkollat direkt per komunitetin, por do ia kaloje ne administrim shoqatave dhe federave sportive. Keshtuqe te rinjte nuk kane me nevoje te paguajne nen dore mesuesin e fiskultures. Mjafton te paguajne shoqaten qe ka marre ne dorezim shkollen.  

Cfare sugjerojme?

1.       Si fillim, heqjen dore nga koncepti I qeverisjes me partneritetin public-privat, cka eshte kthyer ne nje skeme monetarizimi neper xhepa privat te pasurive publike.
2.       Shkollat, bibliotekat dhe fushat e sportit jane te qytetit dhe duhet te perdoren pa pagese nga te rinjte e qytetit. Nuk ka nevoje per seksere apo ndermjetes.
3.       Bibliotekat e lagjeve duhet te menaxhohen nga bashkia dhe duhet te punojne me orar te plote, duke qendruar te hapura gjithe diten 7 dite te javes
4.       Se fundmi, ndertuesit duhet te detyrohet me ligj qe ne komplekset e reja te banesave te ndertojne ambiente per te rinjte e komunitetit dhe (ku eshte e mundur) terrene sportive.

6 comments:

  1. Nëse jeni zhgënjyer nga magjistarët dhe shëruesit e tjerë, të cilët nuk kanë arritur të japin rezultatet që dëshironi. Jini të qetë këtë herë me magjistarin më të fuqishëm dhe të talentuar shpirtërisht që mund të hasni ndonjëherë.
    Kontaktoni me të nëse e dini që përballeni me këtë fat më poshtë
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) A ju pëlqen ish-i juaj?
    (2) A keni gjithmonë ëndrra të këqija?
    (3) Dëshironi të promovoheni në vendin tuaj të punës?
    (4) A doni që gra / burra të vrapojnë pas jush?
    (5) Dëshironi një fëmijë tuajin?
    (6) Dëshironi të jeni të pasur?
    (7) A doni që burri / gruaja juaj të jetë e juaja përgjithmonë?
    (8) doni të rrisni madhësinë e karit tuaj? / Zgjas gjatë kur keni marrëdhënie seksuale?
    (9) Dëshironi të rikuperoni paratë tuaja të humbura?
    (10) A doni të ndaloni divorcin tuaj?
    (11) A doni një divorc?
    (12) A doni që çdo dëshirë e juaj të plotësohet nga dikush?
    (13) magji krijon nevojën e një fëmije shtatzënë?
    (14) A doni të ndaloni martesën ose lidhjen tuaj ose të prisheni.
    (15) A e keni të vështirë të fitoni një çështje në gjykatë?
    (16) A doni të martoheni me partnerin tuaj sa më shpejt të jetë e mundur?
    Përsëri, adresa ime e-mail është: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Kontaktoni atë menjëherë për të gjitha problemet tuaja dhe zgjidhni situatën brenda disa ditësh.

    ReplyDelete
  2. Përshëndetje shikuesit e mi të respektuar, emri im janë JESSICA JENKINS dhe jam nga (FLORIDA, SHTETET E BASHKUARA) Jam shumë i lumtur të ndaj këtë dëshmi të mahnitshme, u lëndova dhe u thye në zemër kur burri im më la me fëmijën tonë, u hutova dhe nuk dija çfarë të bëja, e doja aq shumë, u përpoqa ta ktheja përsëri, por e gjithë përpjekja ime ishte e kotë, në një ditë besnike ia shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më tha për një gjë të madhe magjistari i dashurisë i quajtur "LORD ALAGHODARO" i cili gjithashtu e bën atë shtatzënë kur ajo ishte në kërkim të një fëmije, nuk kam besuar kurrë në magji, por jam përpjekur të shoh nëse gjërat do të përmirësohen, kontaktova me Zotin ALAGHODARO përmes kontaktit shoqja ime më dha, pas disa orësh magjistari m'u përgjigj, ai më tha të qëndroja dhe më dha disa udhëzime se çfarë të bëja dhe bëra saktësisht siç më thanë, për habinë time më të madhe, burri im që nuk më ka thirrur për një shume 3 vjec, me telefonoi dhe filloj te kerkoje falje per te gjitha gabimet qe me beri dhe m'u lut m se ai dëshiron të kthehet në shtëpi me mua dhe fëmijët, tani ai më donte më shumë se kurrë më parë, shikuesit e mi të respektuar vëllezër dhe motra nëse po kaloni çdo lloj problemi kontaktoni me të dhe ju jap 100% garanci se do ta zgjidhë problemet tuaja. këto janë kontaktet e tij: Whatsapp : +1 424-571-9773 ose email :alaghodaroh@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje në kontaktin e saj ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete
  4. Përshëndetje miq Unë jam këtu për të dëshmuar për mrekullinë që sapo më ndodhi më 14 janar 2022, emri im është Patricia Jefferson, unë jam nga Bogota Kolumbia dhe burri im është nga SHBA. Burri im më la mua dhe djalin tim 4 vjeç për një grua tjetër, isha aq i frustruar sa bëra gjithçka që ishte e mundur për ta bërë atë të kthehej, por pa dobi, u mashtrova disa herë, por nuk u dorëzova, derisa takova High Prift Harmony dhe gjithçka ndryshoi. Me ndihmën e mësueses, burri im është kthyer me mua dhe jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Dua të të falënderoj Mësuesin Harmony dhe do të vazhdoj të dëshmoj fuqinë tënde. Kontakto me të në email: priestharmony1@gmail.com. Whatsapp: +2349011460555. Mos hezitoni ta kontaktoni, ai do t'ju ndihmojë të gjeni një zgjidhje për problemin tuaj

    ReplyDelete
  5. Magji e fortë dhe e fuqishme dashurie për të fituar përsëri ish tuaj. - Në rregull. Kam vendosur që unë do të kaloj gjithë ditën në internet vetëm për të siguruar që shumë njerëz mund të lexojnë këtë dëshmi të mija për Dr Ellen i cili është një magji e fuqishme magji nga Afrika, pasi u braktis nga i dashuri im unë isha aq i vetmuar atë ditë që unë vendosa të shkoj nëpër rrjetë për disa këshilla marrëdhëniesh, kurrë nuk e dija se kjo ishte harta e rrugës që do të siguronte kthimin e të dashurit tim. Pas leximit shumë sugjerime se si për të rivendosur marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, kam gjetur se Dr Ellen ka shumë rekomandime se të tjerët, kështu që me këtë unë kisha vendosur që Dr Ellen ishte personi i duhur për punën, dhe kam kontaktuar Dr Ellen përmes detajeve të tij kam parë në internet unë jam i kënaqur që zgjodha të punoj me Dr Ellen sepse puna e tij ishte 100% e përsosur dhe magjia solli të dashurin tim përsëri tek unë me lehtësim të shpejtë. Ju gjithashtu mund të kontaktoni atë për ndihmë tani email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp: +2348155926512

    ReplyDelete
  6. Isha shumë i frustruar kur burri im më la dhe më bllokoi në të gjitha mediat sociale, qaja gjithë ditën dhe natën, nuk ishte e lehtë për mua derisa pashë shumë dëshmi se si DR DAWN i ndihmoi ata të rivendosnin partnerët e tyre, marrëdhëniet. , martesat dhe gjithashtu shërova shumë sëmundje, u ndriçova pak dhe e kontaktova në Whatsapp, i shpjegova situatën time dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, më tha çfarë të bëja dhe bëra pikërisht atë që më kërkoi. në 48 orë pasi burri im filloi të më dërgonte mesazhe me mesazhe duke më kërkuar ta falja, ai tha se nuk do të më zhgënjejë më dhe ne kemi jetuar së bashku në paqe dhe lumturi, në fakt martesa jonë ka qenë një nga më të mirat në vend. , të gjitha falënderimet për DR DAWN:
    Kontaktoni atë për ndihmë nëse keni nevojë: dawnacuna314@gmail.com

    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete