Translate this blog

Thursday 27 December 2018

Mos dil nesër në protestë!

Nëse nuk je një nga prindërit që kanë dërguar fëmijët jashtë, dhe pavarësisht se sa të dhemb shpirti nga malli, lutesh që ata të mos kthehen më kurrë mbrapsh, sepse ke frikë që në shtëpinë e tyre nuk kanë më të ardhme, mos dil nesër në protestë.

Nëse nuk je emigrant që ke ikur në fund të botës për të gjetur thjesht një punë, por të vjen zor sa herë dëgjon në mediat ndëkombëtare se qeveria jote është bërë njësh me kriminelë dhe trafikantë droge, mos eja nesër në protestë.
Nëse nuk ke udhëtuar nga Shkupi, Podgorica apo Prishtina, sepse biletat në aeroportin e vendit tënd kushtojnë sa frëngu pulën, ngaqë kryeministrat e korruptuar mbajnë gjallë një monopol, nuk ke pse del nesër në protestë.
Nëse për 28 vite, vit pas viti, nuk ke shpresuar se Shqipëria do bëhet, në mos si gjithë Evropa, të paktën një vend i denjë për të jetuar, ndërkohë që shikon se si hajdutët në pushtet e afrojnë gjithnjë e më shumë me diktaturat Afrikane, mos dil nesër në protestë.
Nëse nuk je punonjës fabrike që punon në kushte mesjetare, ku Kodi i Punës dhe të drejtat e njeriut janë vetëm përalla të bukura, pasi nuk ke sindikatë të të mbrojë, teksa kryeministrit tallet, më mirë mos eja nesër në protestë.
Nëse me kursimet e emigracionit nuk ke ndërtuar një pronë, të cilën shteti ta prish sipas tekave të pushtetit, mos dil nesër në protestë.
Nëse nuk je biznesmen në prag falimenti vetëm se ata që kanë pushtetin përdorin shtetin si tanks për të krijuar monopole, ndërkohe që ty të zhdepin me gjoba, madje të fusin edhe në burg, çfarë do bësh nesër në protestë?
Nëse nuk je student që shkatërron nervat jo në bibliotekë por në call center, për të përballuar tarifat më te larta se Franca dhe Gjermania, për një shkollim me cilësi mbase më të keqe edhe se Maqedonia, mos dil nesër në protestë.
Nëse nuk je punonjës administrate, mësues apo pedagog, që drejtohesh nga një shef që nuk ka as gjysmën e shkollimit tënd, por që skërmit dhëmbët jo pse ti nuk bën punën tënde, por pse nuk punon për interesat e tij dhe shefit të tij, nuk ke pse të dalësh nesër në protestë.
Nëse nuk je gazetar që ke ëndërruar të bësh punë investigative, si idhujt që kishe kur ishe student, por ke përfunduar në një qoshe duke u paguar për të mos thënë të vërtetën, nga një pronar që duhet të ishte në burg dhe jo në redaksi, mos dil nesër në protestë.
Nëse beson që je vetëm një mizë e pafuqishme përpara përbindëshave që kanë shtënë në dorë pasurinë e përbashkët dhe i mëson fëmijët e tu që të ulin kokën përballë skllavopronarëve të rinj, mund të mos dalësh nesër në protestë.
Nëse ke frikë të ngresh zërin apo të klithësh kur kur shikon se si jo vetëm të zhvasin por edhe të vrasin fëmijët ngadalë përmes kontaminimit të ujit, ajrit dhe ushqimeve, ti nuk ke çfarë bën nesër në protestë.
Nëse mendon se kjo situatë zgjidhet thjesht me zëvendësimin e Ramës me Bashën, apo me Metën, të lutem mos eja nesër në protestë.
Nëse nuk e ke problem të jesh i tallur dhe përqeshur nga llumi i shoqërisë që pasi është ngritur në majën e shtetit ka ngritur vila me paratë e tua, ti nuk duhesh në protestën e nesërme.
Në të kundërt, nesër në orën 5 pm përballë kryeministrisë, eja bëhu bashkë me njerëzit e lirë, për të shenjuar ndryshimin e këtij sistemi. Eja të bëhemi bashkë, jo vetëm për të vrarë frikën e për të refuzuar atë që na ofrojnë politikanët e vjetër, por mbi të gjitha për të artikuluar zgjidhje, e për të ndezur shpresë.

7 comments:

  1. Nëse jeni zhgënjyer nga magjistarët dhe shëruesit e tjerë, të cilët nuk kanë arritur të japin rezultatet që dëshironi. Jini të qetë këtë herë me magjistarin më të fuqishëm dhe të talentuar shpirtërisht që mund të hasni ndonjëherë.
    Kontaktoni me të nëse e dini që përballeni me këtë fat më poshtë
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) A ju pëlqen ish-i juaj?
    (2) A keni gjithmonë ëndrra të këqija?
    (3) Dëshironi të promovoheni në vendin tuaj të punës?
    (4) A doni që gra / burra të vrapojnë pas jush?
    (5) Dëshironi një fëmijë tuajin?
    (6) Dëshironi të jeni të pasur?
    (7) A doni që burri / gruaja juaj të jetë e juaja përgjithmonë?
    (8) doni të rrisni madhësinë e karit tuaj? / Zgjas gjatë kur keni marrëdhënie seksuale?
    (9) Dëshironi të rikuperoni paratë tuaja të humbura?
    (10) A doni të ndaloni divorcin tuaj?
    (11) A doni një divorc?
    (12) A doni që çdo dëshirë e juaj të plotësohet nga dikush?
    (13) magji krijon nevojën e një fëmije shtatzënë?
    (14) A doni të ndaloni martesën ose lidhjen tuaj ose të prisheni.
    (15) A e keni të vështirë të fitoni një çështje në gjykatë?
    (16) A doni të martoheni me partnerin tuaj sa më shpejt të jetë e mundur?
    Përsëri, adresa ime e-mail është: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Kontaktoni atë menjëherë për të gjitha problemet tuaja dhe zgjidhni situatën brenda disa ditësh.

    ReplyDelete
  2. Përshëndetje shikuesit e mi të respektuar, emrat e mi janë JESSICA JENKINS dhe jam nga (FLORIDA, SHTETE E BASHKUARA) Jam shumë i lumtur të ndaj këtë dëshmi të mahnitshme, u lëndova dhe u thye në zemër kur burri im më la me fëmijën tonë, u hutova dhe nuk dija çfarë të bëja, e doja aq shumë, u përpoqa me të gjitha mundësitë për ta rikthyer, por e gjithë përpjekja ime ishte e kotë, në një ditë besnike ia shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më tha për një gjë të madhe magjistari i dashurisë i quajtur "LORD ALAGHODARO" i cili gjithashtu e bën atë shtatzënë kur ajo ishte në kërkim të një fëmije, nuk kam besuar kurrë në magji, por jam përpjekur të shoh nëse gjërat do të përmirësohen, kontaktova me Zotin ALAGHODARO përmes kontaktit shoqja ime më dha, pas disa orësh magjistari m'u përgjigj, ai më tha të qëndroja dhe më dha disa udhëzime se çfarë të bëja dhe bëra saktësisht siç më thanë, për habinë time më të madhe, burri im që nuk më ka thirrur për një shume 3 vjec, me telefonoi dhe filloj te kerkoje falje per te gjitha gabimet qe me beri dhe m'u lut m se ai dëshiron të kthehet në shtëpi me mua dhe fëmijët,  tani ai më donte më shumë se kurrë më parë, shikuesit e mi të respektuar vëllezër dhe motra nëse po kaloni ndonjë lloj problemi kontaktoni me të dhe ju jap 100% garanci se do ta zgjidhë problemet tuaja. këto janë kontaktet e tij:
    Whatsapp:+1 424-571-9773
    email: alaghodaroh@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje në kontaktin e saj ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete
  4. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje

    1) Kthehu i dashuri

    2) Ribashkoni burrin ose gruan

    3) Nëse keni pela të natës

    4) Kurë për HIV dhe Hepatit

    5) Unaza e fuqishme magjike

    6) Magji për fat të mirë

    7) Thyerja e obsesionit

    Kontaktoni EMAIL:ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atë +2349074881619

    ReplyDelete
  5. Përshëndetje miq Unë jam këtu për të dëshmuar për mrekullinë që sapo më ndodhi më 14 janar 2022, emri im është Patricia Jefferson, unë jam nga Bogota Kolumbia dhe burri im është nga SHBA. Burri im më la mua dhe djalin tim 4 vjeç për një grua tjetër, isha aq i frustruar sa bëra gjithçka që ishte e mundur për ta bërë atë të kthehej, por pa dobi, u mashtrova disa herë, por nuk u dorëzova, derisa takova High Prift Harmony dhe gjithçka ndryshoi. Me ndihmën e mësueses, burri im është kthyer me mua dhe jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Dua të të falënderoj Mësuesin Harmony dhe do të vazhdoj të dëshmoj fuqinë tënde. Kontakto me të në email: priestharmony1@gmail.com. Whatsapp: +2349011460555. Mos hezitoni ta kontaktoni, ai do t'ju ndihmojë të gjeni një zgjidhje për problemin tuaj

    ReplyDelete
  6. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Magji për t'u ribashkuar.
    *Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  7. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    ReplyDelete