Translate this blog

Sunday 15 May 2016

Longing

Some raindrops hit the pane.
Suddenly, for you I long.
So seldom do we see each other,
In this city where we both belong.


It seemed to me a bit unusual
how this Fall, this morning came.
No cranes in the evening sky,
No rainbows in the midst of rain.

Heck, the old saying of Heraclitus,
today through my mind runs.
“The awake share a common world,
but those asleep have private ones"

Into what dream have we so deeply fallen,
that it’s this hard to get through?
Some raindrops hit the pane,
Suddenly, I rather missed you.

Ismail Kadare


*Copyleft - I have translated this poem from Albanian. Feel free to share or modify it as you like :)

20 comments:

  1. Kthejeni burrin ose të dashurin tuaj nga gruaja tjetër pas divorcit ose ndarjes.. Edhe nëse situata juaj duket e pashpresë.. Sapo e ktheva burrin tim me ndihmën e dashurisë së vërtetë të magjisë, Burri im më la për një grua tjetër, kjo ishte vetëm një viti i martesës sonë. Gjëja më e dhimbshme ishte se isha shtatzënë me fëmijën tonë të parë. Unë doja që ai të kthehej. Bëra të pamundurën për ta rikthyer, por gjithçka ishte e kotë, doja shumë ta ktheja për shkak të dashurisë që kisha për të, e pyeta me gjithçka, i dhashë premtime por ai nuk pranoi. Unë ia shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktoja një magjistar që mund të më ndihmonte ta nxirrja në mendje që ta ktheja, nuk kisha zgjidhje tjetër veçse ta provoja. I dërgova një mesazh magjistarit të quajtur DR Fady dhe ai më siguroi se nuk kishte probleme dhe se gjithçka do të jetë në rregull brenda 24 orëve. Ai magjepsi dhe çuditërisht 24 orë më vonë më thirri im shoq. Isha shumë i befasuar, iu përgjigja telefonatës dhe gjithçka që ai tha ishte se i vinte shumë keq për gjithçka që kishte ndodhur. Ai donte që unë të kthehesha tek ai. Ai gjithashtu tha se më donte shumë. Isha shumë i lumtur dhe shkova tek ai. Kështu filluam të jetojmë sërish të lumtur bashkë. Falë DR fady. Nëse jeni këtu dhe i dashuri juaj ju thotë jo, ose burri juaj u transferua te një grua tjetër, mos qani më, kontaktoni DR Fady për ndihmë tani.. Ja kontakti i tij..WhatsApp ai: +2349039422406, Email: DRfady720@gmail. com.

    ReplyDelete
  2. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje në kontaktin e saj ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete
  3. Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR ELLEN, një magjistare e fuqishme që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 29 dhjetor 2021 për të parë se si mund ta riktheja jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR ELLEN. I afrohem asaj dhe jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR ELLEN Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR ELLEN për të zgjidhur problemet tuaja %100 me ndershmëri kontakt email :ellenspellcaster@gmail.com

    Whatsapp: +2349074881619Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR ELLEN, një magjistare e fuqishme që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 29 dhjetor 2021 për të parë se si mund ta riktheja jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR ELLEN. I afrohem asaj dhe jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR ELLEN Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR ELLEN për të zgjidhur problemet tuaja %100 me ndershmëri kontakt email :ellenspellcaster@gmail.com

    Whatsapp: +2349074881619

    ReplyDelete
  4. Përshëndetje miq Unë jam këtu për të dëshmuar për mrekullinë që sapo më ndodhi më 14 janar 2022, emri im është Patricia Jefferson, unë jam nga Bogota Kolumbia dhe burri im është nga SHBA. Burri im më la mua dhe djalin tim 4 vjeç për një grua tjetër, isha aq i frustruar sa bëra gjithçka që ishte e mundur për ta bërë atë të kthehej, por pa dobi, u mashtrova disa herë, por nuk u dorëzova, derisa takova High Prift Harmony dhe gjithçka ndryshoi. Me ndihmën e mësueses, burri im është kthyer me mua dhe jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Dua të të falënderoj Mësuesin Harmony dhe do të vazhdoj të dëshmoj fuqinë tënde. Kontakto me të në email: priestharmony1@gmail.com. Whatsapp: +2349011460555. Mos hezitoni ta kontaktoni, ai do t'ju ndihmojë të gjeni një zgjidhje për problemin tuaj

    ReplyDelete
  5. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Spell për t'u ribashkuar.
    * Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  6. Burri im është kthyer!!! Pas 1 vitesh martesë të prishur, burri më la me dy fëmijë dhe jeta ime u shkatërrua. Doja t'i jepja fund, gati vrava veten se ai na la pa asgjë. Jam thyer emocionalisht gjatë gjithë kësaj kohe dhe jeta më duket e pakuptimtë. Një ditë besnike, duke shfletuar internetin, hasa në disa dëshmi për Dr DAWN. Disa njerëz dëshmuan se ai e ktheu ish-in e tyre, të tjerë dëshmuan se ai rikthen mitrën dhe shëron sëmundjet me barishte. Më shumë më interesonte pajtimi me bashkëshortin tim, të cilin Dr. DAWN e bëri të mundur që ta kthente burrin për 3 ditë. Tani burri im është kthyer dhe ne kemi jetuar të lumtur që atëherë. Të gjitha faleminderit për Dr DAWN. Këtu, kontaktin e tij e lë për të gjithë. Sepse ka çdo lloj sfide,
    Email (dawacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  7. Emri im është loana dhe jam këtu për të falënderuar DR DAWN për ndihmën e tij për të shpëtuar marrëdhënien time. I dashuri më la sepse isha i matur dhe e kam luftuar disa herë për shkak të pasigurisë, duke mos e parë kurrë pranë asnjë zonje tjetër. Nuk mund të gjeja një mënyrë më të mirë për ta bërë atë të kthehej tek unë dhe DR DAWN erdhi në shpëtimin tim. Kur e kontaktova, ai më tha gjithçka që duhej të dija se si do të rikthehet dashuria dhe lidhja mes meje dhe burrit tim. Unë u binda dhe ai e bëri punën pa hezitim dhe menjëherë pas 48 orësh më thirri i dashuri. Jam e lumtur dhe plot jetë për shkak të mirësisë së DR DAWN. I bëj thirrje kujtdo që ka probleme të kontaktojë me të tani dhe ai me siguri do t'ju ndihmojë.
    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  8. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  9. Dashuria e fortë dhe e fuqishme magji për të fituar përsëri ish tuaj.. Unë kam vendosur që unë do të kalojnë gjithë ditën në internet vetëm për të siguruar që shumë njerëz mund të lexoni këtë dëshmi e imja në lidhje me Dr Ellen i cili është një piperi i fuqishëm magji nga Afrika, pasi u braktisur nga dashnorja ime unë kam qenë aq i vetmuar që çdo ditë që kam vendosur për të shkuar nëpër net për disa këshilla marrëdhënie, unë kurrë nuk e dinte se kjo ishte harta rrugore që do të siguronte kthimin e dashurit tim. Pas leximit shumë sugjerime se si për të rivendosur marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, kam gjetur se Dr Ellen ka shumë rekomandime se të tjerët, kështu që me këtë unë kam vendosur që Dr Ellen ishte personi i duhur për punë, dhe kam kontaktuar Dr Ellen nëpërmjet detajeve të tij unë pashë në internet unë jam i kënaqur që kam zgjedhur për të punuar me Dr Ellen sepse puna e tij ishte 100% e përsosur dhe magji solli dashurin tim përsëri tek unë me lehtësim të shpejtë. Ju gjithashtu mund të kontaktoni atë për ndihmë tani email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp: +2349074881619

    ReplyDelete
  10. Unë dua të ndaj dëshminë time me ata që vuajnë nga palët e treta në martesën e tyre. Burri im filloi të shihte një vajzë nga blloku tjetër, unë u përballa me të për të lënë burrin tim vetëm, ajo nuk më dëgjonte dhe im shoq nuk pushonte së shkuari tek ajo edhe pasi u grindëm. gradualisht burri më la për vajzën, isha aq i frustruar sa doja të divorcohesha nga burri, sepse martesa nuk funksiononte më. Derisa pashë një koment për Dr. Ellen, se si ajo i ka ndihmuar njerëzit me marrëdhëniet dhe çështjet e martesës. Unë iu afrova asaj dhe ajo më ndihmoi të shfaq dashurinë edhe një herë në jetën time, burri im është kthyer në shtëpi, familja ime është përsëri e bashkuar. E di që shumë njerëz po vuajnë nga dhimbjet e zemrës në të njëjtën mënyrë si ndihesha atëherë, kështu që po gjej kohën për të ndarë me ata që kanë nevojë për ndihmë. kontaktoni Dr Ellen WhatsApp: +2349074881619
    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Përshëndetje shikues online, unë jam këtu për të ndarë dëshminë time se si më ndihmuan të ktheja gruan time. Unë kam qenë një mashtrues dhe gruaja ime më kapi disa herë. Unë u përpoqa të rregulloja veten dhe çdo herë përfundoja duke tradhtuar vazhdimisht. Mendoj se nuk e kuptova se çfarë do të thoshte për mua derisa më la vetëm. Fillova të gjeja një mënyrë për ta rikthyer atë, por asgjë nuk duket se po funksiononte në mënyrë perfekte derisa gjeta një artikull rreth DR WALE i cili ndihmoi shumë njerëz në mbarë botën për të rikthyer marrëdhëniet e tyre. Unë kontaktova me të në numrin e tij të WhatsApp-it në +2347054019402 dhe ai më siguroi që gruaja ime do të kthehet tek unë brenda disa javësh me magjitë e tij të fuqishme dhe pagova disa euro për materialet e nevojshme për punën. Çuditërisht, gruaja ime u kthye në shtëpi pas disa javësh duke thënë se ajo ende më do dhe u betova të mos e tradhtoja më kurrë. E gjitha falë DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Jeni i dashuruar me dikë dhe ai/ajo nuk ia kthen gjestin, i frustruar për shkak të një ndarjeje atëherë mund ta përdorni këtë për të tërhequr atë të dashuruar në jetën tuaj. Rikthen ish-in tuaj dhe ndihmon në zgjidhjen e martesave të prishura. Mjetet juridike të infertilitetit dhe infeksionit. Jeta është shumë e shkurtër për të qenë të pakënaqur. Mendoni për këtë. Ju meritoni lumturinë dhe dashurinë maksimale.
    Shënim: kjo është krejtësisht e padëmshme dhe nuk ka efekte anësore.
    kjo eshte zgjidhja

    WhatsApp +2349046229159

    ReplyDelete
  13. Martesa ime ishte pothuajse në pikën e fundit kur pashë një koment për një burrë të quajtur Dr. DAWN i cili i ndihmon njerëzit të kthejnë bashkëshortin e tyre dhe e kontaktova për fatin tim që ai bëri një magji pas 24 orësh që i dashuri im u kthye tek unë që atëherë martesa ime ka kam qenë i qëndrueshëm, faleminderit për gjithçka që bëri për mua, mund t'ju siguroj që të kontaktoni me të,
    ai është i aftë me magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magji e parave
    * magji fati
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjia e kurimit të SIDA-s
    * Shpella e kazinosë
    * Shpellat e mallkuara u hoqën
    * Drejtshkrimi i mbrojtjes
    * Magjia e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Nuk kam parë ndonjë gjë kaq të përsosur si magjia DR WALE, po e shkruaj këtë artikull për të falënderuar DR WALE, magjistarin e fuqishëm që më ndihmoi kohët e fundit të rikthej ish të dashurin tim që më la për një grua tjetër pa asnjë arsye për të kaluarën tetë vjet. Pasi pashë një postim në internet nga një zonjë e quajtur Kate Adams që thoshte se si u ndihmua nga WALE, vendosa gjithashtu ta kontaktoj për ndihmë sepse nuk kisha zgjidhje. Gjithçka që doja ishte që të ktheja të dashurin tim me vete. Pasi kontaktova me DR WALE, më thanë të paguaja për të gjitha materialet e nevojshme për të kryer magjinë që pagova për gjithçka. DR WALE më tha se pas disa javësh burri im do të kthehet me mua. Lajmi i mirë këtu është se pas disa javësh burri im u kthye tek unë. Për habinë time më të madhe, burri im u kthye në shtëpi në gjunjë se unë duhet të gjeja një vend në zemrën time për ta falur, unë u habita dhe u trondita vërtetë kur i dashuri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. pak shprehje, dhe nuk e di sa të të përcjell vlerësimin tim DR WALE, ti je një Zot i dërguar për të rivendosur një marrëdhënie të prishur, Dhe tani unë jam një grua e gëzuar, DR WALE është përgjigja për të gjitha problemet. Të dhënat e kontaktit të tij janë: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Unë jam këtu për të ndarë këtë histori timen e shkurtër. Bëhet fjalë për kompaninë dhe pronat që babai im la pas para se të vdiste. Për shkak se nuk dija shumë për biznesin e tij, disa nga partnerët e tij po planifikonin të më dëbonin nga pronat. Isha konfuz për gjithçka. gjërat filluan të shkojnë keq. Nuk di kujt t'i qaj. Çështja u dërgua në gjykatë, por gjërat duket se po shkonte në favor të tradhtarit tim. tradhtari më tha se nuk do të kem kurrë çfarë të thërras timen se do të më mbyllë. E gjithë kjo më bëri të shkoj në depresion. Kam humbur në të gjitha fushat. por këtu është kthesa e gjithçkaje. një ditë po lexoja në internet dhe kështu u futa në faqen e DR WALE. Në faqen e tij pashë shumë lajme dhe dëshmi të mira për të, se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të fituar një çështje gjyqësore dhe ka bërë shumë gjëra të tjera të mira për njerëzit. Kështu që unë iu afrova atij dhe i shpjegova çdo detaj rreth situatës sime. DR WALE më tha se nuk kisha asgjë për t'u frikësuar për të, më tha gjëra për të bërë dhe gjëra që duhej të paguaja për të cilat bëra pagesën për gjithçka dhe ndoqa udhëzimet. Ndërsa po e shkruaj këtë tani të gjitha pronat dhe kompania më janë kthyer nga gjykata. Nuk e di se si DR WALE e bëri mrekullinë dhe magjinë e tij. Unë jam plotësisht në kontroll të gjithçkaje tani. E gjitha falë DR WALE. Unë ju vlerësoj shumë. Ju mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp/Viber/Telegram të tij: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Sot ka qenë dita më e lumtur e jetës sime pas një viti trishtimi dhe pikëllimi pa qenë me atë që dua, u përpoqa të bëja të pamundurën për t'u siguruar që ta bëja të lumtur të dashurin tim, por duket se nuk do të funksionojë kurrë mirë, ishte sikur po bëj gjithçka kot, por të gjitha falënderoj DR WALE që erdhi për të ndryshuar të gjitha shqetësimet dhe trishtimet e mia në Gëzimi. E njoha njeriun e madh kur lexova disa komente të mrekullueshme për DR WALE dhe se si ai ka ndihmuar shumë njerëz me problemet e tyre në marrëdhënie. Po lexoja një revistë e cila më pas pashë edhe dëshmi të mëdha të cilat më pas vendosa të mos humbas kohë. U kontaktova me DR WALE dhe i shpjegova të gjitha problemet e mia, ai më tha të mos shqetësohesha, ai më siguroi se gjithçka do të zgjidhej. I besova shumë DR WALE sepse besoj se ai nuk mund të më mashtrojë dhe i dërgova të gjitha të dhënat e mia. Vërtet DR WALE nuk më dështoi kurrë, burri im që më la përgjithmonë një vit më parë u kthye tek unë. Burri im dhe unë kemi jetuar të kënaqur që kur ky magjistar na ribashkoi me magjitë e tij të dashurisë. Faleminderit kaq shumë DR WALE për magjitë tuaja të fuqishme. shprehjet nuk janë të mjaftueshme për të thënë faleminderit. Këtu është WhatsApp/Viber i tij: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Pershendetje jam Etliva nga Shqiperia kam disa deshmi per nje njeri qe me ka ndihmuar Dr usman. Kam hasur në një postim të një zonje dhe ajo po fliste për të në rrjetet sociale. ku lexova se si i ndihmoi njerëzit të kthenin ish-in e tyre, kështu që bisedova me të dhe e pyeta se si mund ta gjeja ish-burrin tim, dhe ajo më dha numrin e mjekut të tij, në mënyrë që të mund të bisedoja me të dhe më pas pasi të bisedoja me të brenda disa minuta i thashë problemin tim dhe ai më kërkoi të merrja artikujt dhe foton dhe emrat e mëparshëm dhe unë e pyeta çmimet e artikujve dhe ai më dërgoi koston dhe pasi i dërgova atij paratë për të bërë gati artikujt dhe ai filloi punon brenda katër deri në pesë ditë le të themi një javë më thirri ish burri im, por unë nuk e zgjodha kështu që ai foli me mua dhe unë u përgjigja dhe filluam të flisnim dhe atij iu vinte keq që donte të kthehej tek unë. histori e gjatë ne filluam të shihemi, dhe patëm një takim dhe kështu kthehemi bashkë si një dhe tani jemi më të dashuruar se kurrë dhe kam këtë Burrë të madh që quhet Dr usman për ta falënderuar për ... .. Mjeku i tij kaq i mrekullueshem dhe ata me i miri ne bote Dr usman JU FALEMINDERIT SHUME zoteri.. Mund ta kontaktoni ne
    WhatsApp direct: +96879893436 ose, Email: Drusman4006@gmail.com... Dhe më beso, do të dëshmosh më vonë..

    ReplyDelete
  18. Dumnezeu să-l binecuvânteze pe DOMNUL LARRY pentru munca sa minunată în viața mea, am fost despărțit de soțul meu timp de trei ani și nu am fost fericit. Trebuia să-mi aduc soțul înapoi, pentru că viața de singură era prea groaznică pentru mine și pentru cei trei copii ai mei. Am căutat orice vrăjitor care ar putea să-mi aducă înapoi soțul și apoi l-am întâlnit ( Lord Larry ) Am văzut atât de multe comentarii despre Lordul Larry cum a adus atât de mulți iubiți înapoi împreună cu vraja lui și a vindecat multe boli. L-am contactat și el m-a ghidat. Am cerut soluție, a început medicamentul pentru vraja mea, a cerut niște informații pe care i le-am trimis și mi-a mai spus că trebuie să cumpărăm niște articole pentru ca vraja să-mi funcționeze și am făcut exact cum mi-a spus el, după 5. zile în care soțul meu m-a sunat și a început să-și ceară scuze pentru tot ce s-a întâmplat și acum sunt foarte fericit că ne-am întors din nou ca familie pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul marelui vrăjitor LORD LARRY. Iată e-mailul: ( DOCTORLARRY268@GMAIL.COM )

    WhatsApp: 09045968228

    ReplyDelete
  19. Zoti e bekoftë DR DAWN për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë u ndava nga burri për tre vjet dhe nuk isha e lumtur. Më duhej ta ktheja burrin tim, sepse beqaria ishte shumë e tmerrshme për mua dhe tre fëmijët e mi. Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund ta kthente burrin tim dhe më pas takova (DR DAWN) Pashë kaq shumë komente për DR DAWN se si ai solli kaq shumë të dashuruar me magjinë e tij dhe shëroi shumë sëmundje. E kontaktova dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, më kërkoi disa informacione që i dërgova dhe gjithashtu më tha që duhet të blejmë disa artikuj që magjia të më funksionojë dhe bëra saktësisht siç më udhëzoi, pas 5. Ditë që burri im më thirri dhe filloi të kërkonte falje për gjithçka që ndodhi dhe tani jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si familje për këdo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh DR DAWN. Këtu është emaili:   ( dawnacuna314@gmail.com )
    WhatsApp: 09046229159

    ReplyDelete
  20. Përshëndetje, emri im është Sally, i fejuari im u nda me mua muajin e kaluar, isha aq i trishtuar që ndryshova plotësisht, nuk po haja dhe nuk po flisja me askënd, qava shumë, isha aq i dëshpëruar dhe i stresuar sa kisha frikë se do të përfundoja në spital për shkak të gjithë stresit dhe depresionit, derisa një ditë po kërkoja në internet këshilla për t'i kthyer të dashurin tim sepse e dua dhe kujdesem shumë për të dhe thjesht dua që ne të jemi bashkë si një çift dhe unë dua që ne të zgjasim përgjithmonë, Pastaj gjeta një magjistar të fuqishëm të quajtur LORD DAWN se si ai zgjidhi kaq shumë probleme marrëdhëniesh dhe shëroi kaq shumë sëmundje, pastaj kontaktova me të në Whatsapp, LORD DAWN më tha që i fejuari im do të kthehet për mua midis 24 orëve pasi ai bëri magji mbi të, nuk e besova kurrë derisa i fejuari im më thirri në telefon dhe më tha se ai dëshiron që ne të kthehemi dhe të jetojmë të lumtur së bashku përgjithmonë dhe tani jemi bashkë në paqe dhe në lumturi. kaq i lumtur tani që Zoti agim më ndihmoi t'i ktheja financat e mia. Faleminderit shumë LORD DAWN gjithashtu mund t'ju ndihmojë nëse keni ndonjë problem marrëdhënieje ose sëmundje, kontaktoni atë në Whatsapp: +2349046229159
    Email:  dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete