Translate this blog

Thursday 19 May 2016

BRITAIN’S BREXIT DEBATE: LEAVE ALBANIA OUT OF THIS, PLEASE!

I was around ten-years-old when my family found itself in a difficult economic situation. I had to go to work to help earn cash. One day, as I was carrying some heavy items, a father and his son were passing by, both clearly of some means. Glancing at me the father addressed his son with more or less these words: “Listen to what I'm saying.
If you don't study, you'll end up like him.” I felt awful that the father was using my difficult situation to scare his own son. Besides, it was inaccurate. He assumed that I was poor because I was not in school, which was not the case. I was poor because I was unfortunate and no matter how much I (and my parents) tried, some things could not change that easily. However, not understanding the context did not stop him from jumping to conclusions. Neither did he consider how his words would make me feel.

This story has been running through my mind recently since the Brexit campaigners from both sides started using Albania, my country, to attack the other camp. It all began with the Justice Secretary, Michael Gove, who pointed to Albania's relations with the EU as an example of the possible agreement that the UK might have in the event of leaving the EU. Later, it was used by british MP Chuka Umunna and other leaders of the Remain campaign to attack Leave, by claiming that the latter are aiming to turn the UK into a second Albania. They even produced an advert with an Albanian flag flying on top of the Buckingham Palace.

Billboards were promoted around London, portraying Albania as “the other”, the end of the world, a journey back to the middle ages, or the end of civilisation for Britain. The Leave campaigners did not tail far behind. They accused Remain that by staying in the EU they will force the UK to live in a common union with ‘countries filled with smugglers, drug, and crime’, like Albania (in their view). Ironically, this time it was Gove himself who was using Albania as a scary picture.

This of dog-whistle politics has encouraged comments that vary from the unpleasant, such as how poor Albania is, to remarks on the level of education and skills of Albanians, qualifying them as ‘poorly educated and unskilled Eastern European workers', as John O’Farrell would poke fun about it, in his online portal. It has also encouraged media reports, which warn that when Albania joins the EU the British political realm will “sound like a John la Carre novel...with political intrigue, huge sums of money going astray, criminality and double dealing.” Illustrating this great threat - which presumably is coming from a population four times smaller than that of London - with pictures of Albania taken 25 years ago.

As an Albanian, I do not know how should I feel about all of this. I find it unethical to make fun of another country, just because it is poorer. It is even more painful when one focuses solely on a particular aspect of Albania, picking sound bites from the news, taking pictures of a poor neighbourhood, or from crisis of the past century, and claiming to grasp how Albanian society is and how it is to live in Albania. I believe that every Briton who does not like their country being mocked by others on particular political, economic or social aspects can understand how it feels for Albanians when their home country is portrayed as little short of a nightmare.

It is worrying that this is not the first time, not even the first for this year, that British politicians have mocked Albania. It is even more disconcerting when such attacks come from the Remain campaign, a camp that allegedly is in support of a large European family. You would expect that those who are in favour of a UK within the EU would embrace values of a European brotherhood. However, although Albania belongs to the continental Europe, one gets comments that encourage and reinforce stereotypes of the Eastern European countries who are aspiring to join the EU.

I doubt that this kind of discourse is going to make it any easier for countries like Albania (which currently holds a candidate status) to join the EU, especially if we consider the role that national parliaments play in admitting any new European member.

We have to admit that Albania is small—due to the role played by the big powers during the London Peace Conference where its borders were decided. And yes, Albania is poor, and this is also due to the decision to leave it under Stalin's influence while he and Churchill divided Europe. Yes, many people are now leaving the country, and this is also due to the reforms undertaken by a government whose top consultant is Former British PM, Tony Blair.

But is Albania small and poor and facing high rates of emigration because it refused to join the EU? No. it has nothing to do with it. Furthermore, it is clear that whatever decision Britons take on the 23rd of June, there is not a single chance that the UK will end up being a country of nearly three million inhabitants with a GDP of less than ten billion GBP.

By acting like the posh father in the above story, the both parts of the Brexit campaign seem to aim to scare voters into voting to stay in the EU. Either they are running out of sound arguments to support their campaign, or they think it is cheaper and easier to simply tap into people’s fears.

Ironically, the Brexit campaign run by some British politicians reminds one of Enver Hoxha, the communist dictator who ruled Albania for fifty years from the end of the World War II. While in power he heavily relied on fear and manipulation. His main political strategy was to induce fear and to employ a discourse of comparing Albania with other countries.

Hoxha tried to make the people believe that they were living in the happiest country of the world. He would never stop reminding them that there were other people who were not as lucky to have such a great government to look after their needs. It seemed easier for him not to deal with problems of the country, but instead to scare people and manipulate them by offering a binary vision: we and the other. The end of his politics is already known.


To the leaders on either side of the debate, I say, have some empathy for people who live in Albania. Albania might be poor, but they deserve your respect like any other member of the European family. If you knew how much they have had to endure all these years, you would agree with me. 

Published in OXPOL- Oxford University Politics Blog http://blog.politics.ox.ac.uk/britains-brexit-debate-leave-albania-please/

4 comments:

  1. Përshëndetje, miq të lumtur të vitit të ri, ky është viti i dëshmisë sime. Mrekullia po ndodh akoma, ju lutem lexoni dëshminë time të mrekullueshme. Unë nuk mund as të shpjegoj se si ndodhi gjithçka, ajo punon si një premtim i Drigbinovia, njeriu i madh që Perëndia ka përdorur për të sjellë dashurinë e vërtetë të martesës sime me magjinë e tij. Burri im nënshkruan një letër Divorci gjashtë vjet më parë pasi një mik vizitoi shtëpinë tonë. Ne jetojmë në Maryland SHBA, për më shumë se gjashtë vjet, kemi pasur dy fëmijë së bashku, për hir të dy bijve të mi, sakrifikoj gjithçka për të bërë punën time martesore, pas disa muajsh burri im ndalet duke bërë gjëra ashtu siç përdor dhe kur unë përpiquni t'i thoni atij që ne përfundojmë të luftojmë, një ditë, burri im më shikoi në sy dhe tha se ishte mbi ne mes nesh. Unë isha aq i habitur kështu që unë e pyes atë se çfarë kam bërë gabim, por ai krah, ai donte një jetë të re. Unë e dua aq shumë njeriun tim sa që nuk mund të jetoj një ditë pa atë nga ana ime dhe fëmijët e mi mund të jetojnë me atje më larg. Burri im u largua nga shtëpia për katër muaj. nuk ka telefonata apo mesazhe me tekst nga ai. Unë isha aq i shqetësuar dhe bërtita gjithë ditën dhe natën në pllakë Një ditë, ai u kthye në shtëpi i dehur me disa Dokumente me të unë përpiqem të flas me të, por ai ra në gjumë, kështu që kur ai ishte në gjumë unë të hedh një vështrim në Dokumentet Unë isha aq e befasuar për të parë letrat e divorcit, prandaj lexova letrën e Divorcit dhe u trondita aq shumë sa e shihja emrin tim në Dokument. Të nesërmen unë i pyes se çfarë është kuptimi i kësaj, por ai ai dëshiron që një jetë të re të thërras një lutje për të ndaluar atë që bën. atë mëngjes një grua erdhi dhe tha se ajo është avokati i burrit tim. Unë e lola në, pastaj le të di se çfarë po ndodhte, dhe ajo anë unë duhet të merrni një avokat, por i lutem asaj se unë nuk kam para ose dikush që mund më ndihmoni. Unë jap shenjë letrën e shkurorëzimit dhe kjo ishte ajo, vitin e kaluar një shoqe e vjetër e mia më tha se ish burri im tani punonte pranë shtëpisë së saj dhe tani ka një grua të re me të, unë vendosa të shoh kush Ajo ishte. Unë kam qenë i tronditur për të parë të njëjtin avokat unë ndezur qarë.then anën e mikut tim ajo mund të më ndihmoni të rimarrë burri im përsëri ajo më tregoi për Doktor igbinovia se si ai ka ndihmuar në mënyrë të thotë njerëzit, kështu që unë dua në shtëpi dhe të lexoni në linjë blog rreth këshillimit / divorc, kam lexuar një dëshmi nga një grua me emrin Mary Michael si. Drigbinovia e ndihmoi që ta kthente martesën e saj, kurrë nuk besoja në magjinë magjike, por i vendosa ta provoja. Kështu i dërgova një mesazh në e-mail adderss doctorigbinovia93@gmail.com, para dy orësh ai më përgjigjet, dhe i thashë të gjitha për problemin e martesës, ai më bëri një premtim për të më ndihmuar të kthehesha te burri im. Drigbinovia më udhëzoi dhe më tregoi se çfarë të bëja brenda këtyre shtatë ditëve drekë magjinë e dashurisë. Unë ndjek të gjitha udhëzimet dhe bëj atë që më kërkuat të bëja mirë. Vetëm tre ditë pasi magjia e dashurisë ishte drekë në ajër, burri më thirri me një numër të panjohur. U befasova aq shumë sa që burri im ende ka numrin tim të telefonit që të më kontaktojë në mënyrë kaq mirë. Në fillim burri im ishte i kujdesshëm dhe ndihej fajtor për të jetuar vetëm mua dhe fëmijët tanë për shumë muaj pa thënë asgjë, por burri im Raymond erdhi në kishë në kryq gjatë natës për të kërkuar falje. Unë jam shumë i lumtur që Fermishtja mbrapa tij, unë jam mirënjohës për atë që Drigbinovia më ndihmoi. Unë e rekomandoj shumë për këdo që ka një problem martesor ose partner. Kontaktoni atë sot për t'u kthyer shpejt në dashurinë tuaj të vërtetë.

    ReplyDelete
  2. Nëse jeni zhgënjyer nga magjistarët dhe shëruesit e tjerë, të cilët nuk kanë arritur të japin rezultatet që dëshironi. Jini të qetë këtë herë me magjistarin më të fuqishëm dhe të talentuar shpirtërisht që mund të hasni ndonjëherë.
    Kontaktoni me të nëse e dini që përballeni me këtë fat më poshtë
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) A ju pëlqen ish-i juaj?
    (2) A keni gjithmonë ëndrra të këqija?
    (3) Dëshironi të promovoheni në vendin tuaj të punës?
    (4) A doni që gra / burra të vrapojnë pas jush?
    (5) Dëshironi një fëmijë tuajin?
    (6) Dëshironi të jeni të pasur?
    (7) A doni që burri / gruaja juaj të jetë e juaja përgjithmonë?
    (8) doni të rrisni madhësinë e karit tuaj? / Zgjas gjatë kur keni marrëdhënie seksuale?
    (9) Dëshironi të rikuperoni paratë tuaja të humbura?
    (10) A doni të ndaloni divorcin tuaj?
    (11) A doni një divorc?
    (12) A doni që çdo dëshirë e juaj të plotësohet nga dikush?
    (13) magji krijon nevojën e një fëmije shtatzënë?
    (14) A doni të ndaloni martesën ose lidhjen tuaj ose të prisheni.
    (15) A e keni të vështirë të fitoni një çështje në gjykatë?
    (16) A doni të martoheni me partnerin tuaj sa më shpejt të jetë e mundur?
    Përsëri, adresa ime e-mail është: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Kontaktoni atë menjëherë për të gjitha problemet tuaja dhe zgjidhni situatën brenda disa ditësh.

    ReplyDelete
  3. Kthejeni burrin ose të dashurin tuaj nga gruaja tjetër pas divorcit ose ndarjes.. Edhe nëse situata juaj duket e pashpresë.. Sapo e ktheva burrin tim me ndihmën e dashurisë së vërtetë të magjisë, Burri im më la për një grua tjetër, kjo ishte vetëm një viti i martesës sonë. Gjëja më e dhimbshme ishte se isha shtatzënë me fëmijën tonë të parë. Unë doja që ai të kthehej. Bëra të pamundurën për ta rikthyer, por gjithçka ishte e kotë, doja shumë ta ktheja për shkak të dashurisë që kisha për të, e pyeta me gjithçka, i dhashë premtime por ai nuk pranoi. Unë ia shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktoja një magjistar që mund të më ndihmonte ta nxirrja në mendje që ta ktheja, nuk kisha zgjidhje tjetër veçse ta provoja. I dërgova një mesazh magjistarit të quajtur DR Fady dhe ai më siguroi se nuk kishte probleme dhe se gjithçka do të jetë në rregull brenda 24 orëve. Ai magjepsi dhe çuditërisht 24 orë më vonë më thirri im shoq. Isha shumë i befasuar, iu përgjigja telefonatës dhe gjithçka që ai tha ishte se i vinte shumë keq për gjithçka që kishte ndodhur. Ai donte që unë të kthehesha tek ai. Ai gjithashtu tha se më donte shumë. Isha shumë i lumtur dhe shkova tek ai. Kështu filluam të jetojmë sërish të lumtur bashkë. Falë DR fady. Nëse jeni këtu dhe i dashuri juaj ju thotë jo, ose burri juaj u transferua te një grua tjetër, mos qani më, kontaktoni DR Fady për ndihmë tani.. Ja kontakti i tij..WhatsApp ai: +2349039422406, Email: DRfady720@gmail. com.

    ReplyDelete
  4. Dashuria e fortë dhe e fuqishme magji për të fituar përsëri ish tuaj.. Unë kam vendosur që unë do të kalojnë gjithë ditën në internet vetëm për të siguruar që shumë njerëz mund të lexoni këtë dëshmi e imja në lidhje me Dr Ellen i cili është një piperi i fuqishëm magji nga Afrika, pasi u braktisur nga dashnorja ime unë kam qenë aq i vetmuar që çdo ditë që kam vendosur për të shkuar nëpër net për disa këshilla marrëdhënie, unë kurrë nuk e dinte se kjo ishte harta rrugore që do të siguronte kthimin e dashurit tim. Pas leximit shumë sugjerime se si për të rivendosur marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, kam gjetur se Dr Ellen ka shumë rekomandime se të tjerët, kështu që me këtë unë kam vendosur që Dr Ellen ishte personi i duhur për punë, dhe kam kontaktuar Dr Ellen nëpërmjet detajeve të tij unë pashë në internet unë jam i kënaqur që kam zgjedhur për të punuar me Dr Ellen sepse puna e tij ishte 100% e përsosur dhe magji solli dashurin tim përsëri tek unë me lehtësim të shpejtë. Ju gjithashtu mund të kontaktoni atë për ndihmë tani email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp: +2349074881619

    ReplyDelete