Translate this blog

Wednesday 13 May 2020

Intervista, Shabani: Reforma zgjedhore eshte vaksine per autokracine shqiptare


1- A jeni dakord me zgjatjen e gjendjes se jashtezkonshme deri 23 qershor dhe a eshte e justifikueshme sipas jush? Po i ndiqni zhvillimet politike ne lidhje me masat e marra ndaj pandemise, oraret dhe lejet tek e-albania

Nuk di te them nese gjendja e jashtezakonshme duhet te shtyhet deri ne 23 Qershor, ne 23 Maj apo 23 Dhjetor. Kjo eshte nje pergjigje qe normalisht duhet ta japin ekipet e eksperteve. Fatkeqesisht ekspertet ne kete vend i ka zevendesuar nje njeri i vetem, qe eshte edhe kryeminister, edhe kryemjek, edhe krye-epidemiolog, edhe krye virolog, dhe sigurisht kryepolic.


Dhe nderkohe qe kryen gjithe keto funksione njeherazi eshte aq i zene sa nuk ka kohe te na informoje se mbi cfare bazash i merr keto vendime. Nderkohe nje popull i tere shikon me ankth nga ballkoni shfaqjen e nje njeriu te vetem. I cili, qe per hir te se vertetes, duhet thene se e ka humbur fillin e Arianes, qe do i lidhte masat me njera tjetren e do e nxirrte nga labirinthi psiqik ku ka hyre.

Nga njera ane na detyron jetojme ne emergjence kombetare deri ne 23 Qershor, nga ana tjeter ka disa jave qe ka hequr cdo mase kufizuese. Nga njera ane fal gjobat, nga ana tjeter arreston njerezit se kendojne nga ballkoni, apo se shkojne te blejne buke. Nga njera ane thote se te moshuarit duhet te mos takojne as femijet se jane me te rrezikuarit nga semundja. Nga ana tjeter cdo fundjave iu ben parade publike duke i dyndur neper sheshe dhe pazare.

Po sillet ne nje menyre te tille qe te duket sikur keto dy muaj jemi mbyllur ne shtepi si menyre per tu mbrojtur prej Rames jo prej virusit. Kur eshte ne hene te mire Rama, dalim, kur i mbyten gjemite, mbyllemi ne shtepi.

Dhe e fundit ne lidhje me menaxhimin e situates, ka te beje me renien perfundimtare te shtetit ligjor ne kete vend. Eshte e paimagjinueshme se si qe nga ministrat e deri tek polici ne rruge urdhrat i marrin direkt nga faqja ne Facebook e kryeministrit. Une ende nuk e di cfare numri kane VKM-te qe percaktojne kufizimet e fundjaves apo fashat orare. Askush nuk i di. As ata qe kane gjetur Kodin e Da Vincit.

Mjaftojne postimet ne faqen e Facebookut te nje njeriu, i cili shkruan nga pallati endrrave ne Surrel. Ruajna Zot qe mos i vjedhin Rames profilin ne Facebook se kushedi se ku do perfundojme.

2- Jeni pro apo kunder protestave edhe pse ne pandemi. Sic po bejne shtetet demokratike, si Franca, Gjermania, SHBA!

Une mendoj qe Shqiperia eshte kaq e ndryshme nga vendet demokratike sa asnje krahasim nuk do ishte me vend.

Dua te them se une e kuptoj irritimin popullor qe po rritet keto kohe. Ne jemi nje popull i vjedhur, dhe per pasoje jemi te varfer. Pjesa me e madhe e punetoreve nuk kane para menjane per te perballuar dy muaj pa pune. Nga ana tjeter shume njerez jetojne ne shtepi te vogla dhe te mbipopulluara, ku eshte shume e veshtire te qendrosh mbyllur per nje kohe te gjate.

Dhe kete situate e rendon me teper sjellja e kryeministrit, i cili na trajton si njerez qe marrim vesh vetem me dajak. Ka shume pak sqarim apo informim, dhe ka shume dhune dhe kercenim. Per pasoje njerezit reagojne sepse nuk e kuptojne se si ata po kontribojne per shendetin publik.
Se cfare rendesia ka sakrifica e shqiptareve ne kufi, kur miqte e kryeministrit hyne e dalin me avione privat? Cfare rendesia ka sakrifica e bizneseve te vogla, kur bizneset e klienteve te tij vazhdojne punen ne menyre te panderprere, duke u kthyer ne vatra te perhapjes se semundjes?
Sigurisht qe njerezit do irritohen dhe do reagojne.

3-Po roli i opozites si ju duket? A duhej ti ishte bashkuar protestuesve qe protestonin per te drejtat e tyre?

Vete ekzistenca e partive politike vjen si nevoje per te perfaqesuar qendrimet e ndryshme ne shoqeri. Kjo ishte edhe arsyeja perse kerkuam multipartitizem ne fillim te viteve 1990’. Por sic duket gradualisht ne Shqiperi partite po i shuajne diferencat qe kane me njera tjetren dhe ne vend qe te jene perballe njera tjetres, gjithmone e me shume po vendosen ne nje front perballe popullit. Ne kete pike nuk eshte me lajm qe shoqeria po organizohet vete, po proteston vete dhe po reziston vete. Ndersa Opozita ne kuptimin formal politik, nuk po arrin do te flase ne emer te pjeses opozitare ne shoqeri.

4- Teatri Kombëtar kalon në pronësi të Bashkisë së Tiranës, qe po pergatit terrenin per shembjen e tij. Çfare mendoni per kete pjese?

Do doja te thoja shume gjera per te gjitha mashtrimet e qeverise. Prej dy vitesh kam bere shkrime, kam bere video, kam mbajtur fjalime dhe kam protestuar per ceshtjen e teatrit, dhe kam frike se kemi arritur ne piken ku nuk ka mbetur me asgje pa thene. Nuk ka tuhaf qe nuk e ka kuptuar se jemi perballe nje prej vjedhjeve me te medha te bera ne kurriz te historise se ketij qyteti dhe ketij populli.

Prandaj ne kete pike, per teatrin me shume se mendime kam emocione te cilat mund t’i permbledh ne ndjesine e thelle te neverise. Zullumet e Rames dhe adjutantit te tij kane arritur ne piken qe me teatrin do e derdhin goten, dhe historia ka treguar se cfare ndodh kur derdhet gota.

5- Keshilli Politik u mblodh serish sot e ndersa palet duken ende larg marreveshjes per reformen zgjedhore. Cili eshte qendrimi juaj mbi kete ceshtje dhe a mendoni se ndryshimi i sistemit elektoral do te ndodhe?

Reforma elektorale eshte nje domosdoshmeri per situaten ku ndodhet vendi, eshte vaksine per semundjen e autokracise. Ne si popull kemi te drejten themelore per tu veteqeverisur, dhe kemi luftuar me breza per kete. Per pasoje, ne kemi te drejten natyrore per te zgjedhur ne menyre direkte se kush na perfaqeson ne bashki dhe ne parlament; se kush merr vendime per shkollat ku edukojme femijet, per spitalet ku kurohemi apo per menyren se si menaxhohen taksat tona.

Per kete arsye reforma zgjedhore do te ndodhe me apo pa deshiren e atyre qe e kane kapur sistemin peng. Shqiptaret nuk ka mundur t’i mbajne peng mbreter dhe sulltane, e jo disa politikane.

Do ndryshohet sistemi. E kane kerkuar 50 mije qytetare. Kudo ne bote kur ka patur nje vullnet te shprehur nga poshte larte, sistemi zgjedhor ka ndryshuar, heret ose vone. As ketu nuk do guxoje njeri te dale kunder nje vullneti popullor te shprehur kaq hapur dhe kaq qarte.

6-Kryeminstri ka propozuar legalizimin e hashashit per arsye mjekesore. Si e shihni kete ide?

Me duhet ta shoh konkretisht propozimin, pasi momentalisht me duket me shume nga ato shashkat qe hedh kryeministri kur do te heqe vemendjen nga ndonje zullum tjeter.

7-Qeveria forcoi Kodin Penal që çon në burg shkelësit e rregullave. Janë të nevojshme kaq masa drastike mendoni ju? Po per etiketimet për kreun e qeverisë si diktator... Komenti juaj

Per kete ceshtje dua te them se me ka bere pershtypje se si Rama u be bashke me Meten per te futur shqiptaret ne burg, por nuk u bene njehere bashke per t’i dhene ketij populli mireqenie ekonomike apo progres social.

Nderkohe, duhet theksuar se ne aktualisht jemi zyrtarisht ne diktature, pasi te drejtat themelore qe fituam ne vitin 1990 dhe qe i parashikuam ne Kushtetute momentalisht jane pezulluar. Gjithashtu duke pezulluar pjesemarrjen ne Konventen Evropiane te te Drejtave te Njeriut, ne nuk kemi mundesine as t’i rifitojme keto te drejta permes Gjykates se Strasburgut.

Kjo eshte nje situate momentale, qe pak a shume po ndodh edhe ne vende te tjera demokratike, dhe ka ndodhur ne kushte emergjence qe prej kohes se Republikes Romake. Por, duke hequr nje paralele me coronavirusin, kjo situate eshte shume me e rrezikshme per nje vend si Shqiperia qe vuan nga nje semundje ekzistuese dhe ka nje sistem te dobet imunitar qe te luftoje tendencat diktatoriale.

Persa i perket Rames ai i ka shfaqur tendenca autoritare prej kohesh, duke pezulluar te gjitha forcat e rezistences dhe duke shkaterruar cdo institucion kontrolli ndaj pushtetit te tij. Me coronavirusin ka gjetur edhe elementin qe i mungonte, qe eshte armiku qe perben rrezik per popullin. Ai ishte gati ta shpikte vete nje armik populli, imagjinoje cfare ben kur rrezikun e ka real.


33 comments:

  1. I want to thank Dr Emu a very powerful spell caster who help me to bring my husband back to me, few month ago i have a serious problem with my husband, to the extend that he left the house, and he started dating another woman and he stayed with the woman, i tried all i can to bring him back, but all my effort was useless until the day my friend came to my house and i told her every thing that had happened between me and my husband, then she told me of a powerful spell caster who help her when she was in the same problem I then contact Dr Emu and told him every thing and he told me not to worry my self again that my husband will come back to me after he has cast a spell on him, i thought it was a joke, after he had finish casting the spell, he told me that he had just finish casting the spell, to my greatest surprise within 48 hours, my husband really came back begging me to forgive him, if you need his help you can contact him with via email: Emutemple@gmail.com or add him up on his whatsapp +2347012841542 is willing to help any body that need his help.

    ReplyDelete
  2. Isshtë koha të ndaj dëshminë time, unë jam Nelson dhe i lumtur ndërsa ndaj dëshminë time këtu, unë u njoha me Baba Ogbogo nga nëna ime kur ajo zbuloi se unë nuk mund ta bëja gruan time shtatzënë pas 3 vitesh martesë. Pra, këto sollën kaq shumë telashe në martesën time dhe çuan në një divorc. ajo tha, ai është shumë shpirtëror dhe mund ta bëjë gruan time të kthehet tek unë me gëzim dhe ne mund të kemi fëmijë së bashku. Në fillim, unë dyshoja jo derisa e kontaktova atë dhe pastaj hodha magji të fuqishme mbi mua dhe e bëra gruan time të kthehej tek unë pasi bëra ato që ishin në nevojë dhe tani, ne jemi të lumtur me fëmijë të bukur. Nga dita që Great BaBa Ogbogo punoi për mua dhe zgjidhi problemet e mia. Unë bëra një zotim të fortë se për sa kohë që jetoj, unë do të vazhdoj të dëshmoj për mirësinë e veprave të tij të mëdha, dhe për ata që gjenden atje përballë marrëdhënieve dhe vështirësive martesore duhet ta kontaktojnë shpejt dhe të bëhen një dëshmitar i lumtur si unë. Unë heq kontaktin e tij këtu, Email: greatbabaogbogotemple@gmail.com ose arrij tek ai përmes numrit të tij WhatsApp. +2349020168697

    Ai bëri që ish gruaja ime të kthehej tek unë me gëzim

    Ai më shëroi nga një njeri impotent në një burrë të vërtetë.

    ReplyDelete
  3. Ndryshimi fillon nga coronavirusi 40 milion €URO

    ReplyDelete
  4. Bekins Feldman
    Ciao mondo! Sono qui per testimoniare della mia umile esperienza con Egwali Dr, ho letto così tante testimonianze su questo grande incantatore chiamato Dr Egwal su come ha aiutato così tanti a ripristinare la loro vita sentimentale spezzata e persino con l'aiuto di alcune erbe speciali nella guarigione di diversi disturbi. Gli ho fatto un tentativo, eccomi qui oggi per dare la mia testimonianza su come questo affidabile incantatore ed erborista ha lanciato un incantesimo e ho trovato la pace. La mia ex moglie mi ha detto che aveva bisogno di andare per la sua strada senza una ragione tangibile solo per scoprire che sta dormendo con un vecchio amico del college, che mi ha causato così tanti dolori e poi ha chiesto il divorzio. È via da circa un anno. Mi mancherebbe il mio compagno e di sicuro farò qualsiasi cosa con qualsiasi mezzo solo per ripristinare la mia fantasia d'amore. Ho dovuto contattare questa persona sempre fantastica e degna di fiducia e boom, il resto è stato assolutamente incantevole ed è così che è tornata tra le mie braccia in un batter d'occhio, proprio come ha detto il dottor Egwali. Sto usando questo forum per condividere la mia meravigliosa storia e la tua non fa eccezione, provalo e scommetto che sarai così felice di averlo fatto. Puoi raggiungerlo attraverso una qualsiasi di queste piattaforme. Mail: Dregwalispellbinder@gmail.com / Whatsapp: +2348122948392

    ReplyDelete
  5. Jeta vjen me përvoja të ndryshme. Nuk e di me çfarë sfidoni tani, por ju siguroj se Dr White është zgjidhja e duhur, kjo është dëshmia ime e shkurtër. Jam i lumtur ta shkruaj këtë sepse kam përsëri paqe në martesën time, të gjitha falë një njeriu të madh me emrin Dr. White, ai ka rrota të fuqishme magjike që ndihmojnë në pajtimin e mosmarrëveshjes midis meje dhe burrit tim, burri im u largua nga shtëpia dhe jetoi me një tjetër grua për 7 muaj pa u kujdesur për mua dhe vajzën tonë 4 vjeçare, financiarisht jam mirë sepse jam bankier por kam nevojë për një njeri të butë por burri im nuk është askund afër, i lutem që të vijë në shtëpi disa herë por ai nuk bën të bëj ndonjë gjë, madje iu luta vëllait të tij të madh të më ndihmonte. Kam lexuar dëshminë e një burri që përshkroi se si Dr. White ndihmoi në ndalimin e gruas së tij nga divorci me magjinë e dashurisë, kështu që mora kontaktin e tij dhe i shpjegova problemet e mia, ai më tha çfarë duhej për një magji dashurie dhe unë i dhashë atij financat për të blerë dy ditë dhe burri im u kthye në shtëpi, të gjitha falë jush Dr e bardhë. Kontaktoni atë për ndihmë: / WhatsApp: +17168691327: ose Email: wightmagicmaster@gmail.com: nëse keni ndonjë lidhje ose problem të jetës, ai ka të gjitha llojet e Magjisë, për të shëruar sëmundjen, për të kthyer ish-in tuaj, për të ribashkuar martesën tuaj, për të gjetur një punë të mirë për t'i kthyer paratë e humbura, dhe zgjidhje tjetër.

    ReplyDelete
  6. Faleminderit zotëri për magjitë tuaja të vërteta. Emri im është Zara Matteo. Kjo është vërtet e pabesueshme dhe nuk kam përjetuar kurrë diçka të tillë në jetën time. Para se të takohesha me ju, zotëri, unë provova të gjitha mjetet e mundshme që mund të kisha për të sjellë burrin tim mbrapa, por kuptova se asgjë nuk funksionon për mua dhe se burri im ka zhvilluar shumë urrejtje për mua. Mendova se nuk kishte asnjë shpresë për t'u ribashkuar me ish-burrin tim. Por kur lexova komente të mira se si DR WHITE i ndihmon të tjerët, vendosa t'i dërgoj një mesazh përmes WhatsApp: +17168691327. të provoja dhe bëra gjithçka që ai më udhëzoi dhe unë i besova atij dhe unë ndoqa udhëzimet e tij pasi ai më garantoi në 48 orë, dhe pikërisht atëherë më telefonoi ish -im. Zotëri, ne jemi më të lumtur tani se kurrë. Gjithçka duket e përsosur dhe kaq e natyrshme! Faleminderit shumë zotëri për magjitë tuaja autentike dhe të padiskutueshme. këtu përsëri emailin e tij:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atij:
    +17168691327

    ReplyDelete
  7. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ReplyDelete
  8. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ka një magjistar të shkëlqyeshëm dhe zgjidhës shpirtëror të problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua të vlerësoj DAWNACUNA për rivendosjen e martesës sime me magjinë e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmën e magjistarit të mrekullueshëm DAWNACUNA burri im u kthye në shtëpi dhe tani ne jemi të lumtur së bashku për mirë, edhe një herë faleminderit për DAWNACUNA ajo gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve dhe të tilla si,

    1 SHPALLJA E DASHURIS
    2 FITONI S EX KTHIMIN
    3 FRYTET E GOMS
    4 SHPALLJA E PROMOCIONIT
    5 SHPALLJA E MBROJTJES.
    6 Magjia e BIZNESIT.
    7 SHPALLJA E MIR E PUNS.
    8 HIV AIDS.
    9 STOP MISKARRIMI.
    Drejtshkrimi i LOTERIS dhe RASTI I GJYQSIS Contact Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi që i ndihmonte njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa kontakt me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  10. Unë kurrë nuk kam besuar në magji derisa takova Dr Dawn Acuna, ajo bëri një magji e cila bëri që burri im të fillonte të tregonte kujdes dhe dashuri për mua, të gjitha falë kontaktit të saj në email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete
  12. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  13. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  14. Përshëndetje shikuesit e mi të respektuar, emrat e mi janë JESSICA JENKINS dhe jam nga (FLORIDA, SHTETE E BASHKUARA) Jam shumë i lumtur të ndaj këtë dëshmi të mahnitshme, u lëndova dhe u thye në zemër kur burri im më la me fëmijën tonë, u hutova dhe nuk dija çfarë të bëja, e doja aq shumë, u përpoqa me të gjitha mundësitë për ta rikthyer, por e gjithë përpjekja ime ishte e kotë, në një ditë besnike ia shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më tha për një gjë të madhe magjistari i dashurisë i quajtur "LORD ALAGHODARO" i cili gjithashtu e bën atë shtatzënë kur ajo ishte në kërkim të një fëmije, nuk kam besuar kurrë në magji, por jam përpjekur të shoh nëse gjërat do të përmirësohen, kontaktova me Zotin ALAGHODARO përmes kontaktit shoqja ime më dha, pas disa orësh magjistari m'u përgjigj, ai më tha të qëndroja dhe më dha disa udhëzime se çfarë të bëja dhe bëra saktësisht siç më thanë, për habinë time më të madhe, burri im që nuk më ka thirrur për një shume 3 vjec, me telefonoi dhe filloj te kerkoje falje per te gjitha gabimet qe me beri dhe m'u lut m se ai dëshiron të kthehet në shtëpi me mua dhe fëmijët,  tani ai më donte më shumë se kurrë më parë, shikuesit e mi të respektuar vëllezër dhe motra nëse po kaloni ndonjë lloj problemi kontaktoni me të dhe ju jap 100% garanci se do ta zgjidhë problemet tuaja. këto janë kontaktet e tij: Whatsapp : +1 424-571-9773 ose email :alaghodaroh@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje në kontaktin e saj ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete
  16. Kjo dëshmi ia vlen t'i ndahet botës. Unë jam këtu për t'i treguar botës veprat e mira të Dr ALAGHODARO. Emri im është Olivia Bolton jam nga MB. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për një grua tjetër më të vjetër. Nuk ishte aq e lehtë për mua.. Unë e dua burrin tim aq shumë dhe nuk e humba shpresën dhe vazhdova të lutem dhe Zoti më në fund iu përgjigj lutjeve të mia...kërkova në internet për një magjistar që të më ndihmonte të bashkoja mua dhe të dashurin tim. përgjithmonë dhe pashë kaq shumë dëshmi se si DR ALAGHODARO ka ndihmuar kaq shumë njerëz në internet dhe vendosa ta provoja… E kontaktova dhe i shpjegova. Ai më tha të mos shqetësohem se do ta kthejë njeriun tim brenda 24 orëve. Ai u konsultua me fuqitë e tij dhe më siguroi që të mos shqetësohesha. Ai bëri punën e tij dhe bëri magji dhe për habinë time më të madhe, burri im u kthye në të njëjtën ditë duke u lutur dhe duke qarë, ashtu siç tha Dr ALAGHODARO. Ai më lutej për falje dhe më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye. Jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Kontaktoni Dr ALAGHODARO tani dhe jini të lumtur përgjithmonë. mos e humbni shpresen dhe fat..



    WHATSAPP DHE TELON: +1 424-571-9773

    ReplyDelete
  17. Përshëndetje miq Unë jam këtu për të dëshmuar për mrekullinë që sapo më ndodhi më 14 janar 2022, emri im është Patricia Jefferson, unë jam nga Bogota Kolumbia dhe burri im është nga SHBA. Burri im më la mua dhe djalin tim 4 vjeç për një grua tjetër, isha aq i frustruar sa bëra gjithçka që ishte e mundur për ta bërë atë të kthehej, por pa dobi, u mashtrova disa herë, por nuk u dorëzova, derisa takova High Prift Harmony dhe gjithçka ndryshoi. Me ndihmën e mësueses, burri im është kthyer me mua dhe jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Dua të të falënderoj Mësuesin Harmony dhe do të vazhdoj të dëshmoj fuqinë tënde. Kontakto me të në email: priestharmony1@gmail.com. Whatsapp: +2349011460555. Mos hezitoni ta kontaktoni, ai do t'ju ndihmojë të gjeni një zgjidhje për problemin tuaj

    ReplyDelete
  18. Unë kurrë nuk do të ndalem së ndari këtë dëshmi sepse tani jam një grua plotësisht e lumtur, kam pasur dhimbje për mbi 8 vjet martesë kur nuk munda të mbetesha shtatzënë për burrin tim, pastaj fillova të jem i dëshpëruar për shkak të presionit nga nëna ime. ligj, dhe nje shoqja ime me drejtoi tek Dr. dawn acuna e cila e ndihmoi, une i shpjegova gjithcka Dr. Dawn acuna ne Whatsapp dhe ajo me premtoi se do me ndihmonte, me dha disa instruksione te cilat i bera gjithcka ne menyre perfekte, letren 3 javore ajo me kerkoi te shkoj ne spital per analiza per habi, doktori me tha jam 1 jave shtatzene, por per momentin kam bebin tim te bukur, ajo ndihmoi edhe 3 shoqen time, e gjitha fal Dr dawn acuna, kontakto ne whatsapp nese ke çdo vështirësi ju siguroj një rezultat perfekt,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të bashkoheni me burrin tuaj.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të tërheqni një dashnor të ri.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    *Nëse dëshironi të qëndroni gjatë në shtrat.
    *Nëse dëshironi të zmadhoni madhësinë e karit tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.dhe etj.
    Kontaktoni Whatsapp-in e saj: ( +2348032246310)
    Email (dawacuna314@gmail.com)

    ReplyDelete
  19. Faleminderit Dr.BOBRA për magjitë tuaja të vërteta. Kjo është vërtet e pabesueshme dhe unë kurrë nuk kam përjetuar diçka të tillë në jetën time. duke punuar për mua dhe se gruaja ime kishte zhvilluar shumë urrejtje për mua. Mendova se nuk kishte asnjë shpresë. për t'u ribashkuar me ish-gruan dhe fëmijët e mi. Por kur lexova komente të mira për punën e Dr.BOBRA, vendosa ta jap atë. një përpjekje dhe bëri gjithçka që mundi dhe i besova, dhe unë ndoqa udhëzimet e tij siç më garantoi ai në 24 orë, dhe se ishte pikërisht kur më thirri gruaja ime. Tani jemi më të lumtur se kurrë. Gjithçka duket perfekte dhe kaq e natyrshme! Faleminderit ju adresoni shume: odiagbelucky8@gmail.com whatsp dr lucky..+2348064677954.

    ReplyDelete
  20. Për pak më vrau vjehrra, më hodhi shumë herë nga shtëpia, burri im gjithmonë donte që unë të firmosja një spec divorci, gjithçka sepse nuk mund të mbetesha shtatzënë, derisa takova doktorin DAWN ACUNA, këtë doktor Ajo më premtoi se do të më ndihmonte pasi ia shpjegova situatën time dhe tani dua të falënderoj doktoreshën Dawn tani që iu qëndroi fjalëve të saj. Tani për tani vjehrra ime dhe burri im më duan shumë. Unë jam shtatzënë, falë Dr. Dawn acuna, kontaktoni atë nëse keni ndonjë vështirësi ose situatë të keqe tani.
    *Nëse doni të ndryshoni vjehrrën.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi që drejtshkrimi të jetë aktiv.
    Dhe etj.
    Shkruani asaj në Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    ReplyDelete
  21. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe ku pashë se Dr. DAWN ACUNA, një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 3 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. DAWN ACUNA për zgjidhje të shpejtë.
    1) Nëse dëshironi të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    2) Nëse keni nevojë për paqe / gëzim / lumturi në martesën tuaj.
    3) Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    4) Nëse dëshironi të kuroni çdo lloj sëmundje, Kancerin/HIV/Tubën e bllokimit/etj.
    5) Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    Whatsapp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Unë kam qenë e martuar për 9 vjet pa fëmijë derisa kam njohur shumë komente se si Dr. DAWN ka ndihmuar shumë njerëz të mbesin shtatzënë, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe i shpjegova gjithçka, ajo më udhëzoi se çfarë të bëja dhe bëra gjithçka në mënyrë perfekte. , për habinë time mbeta shtatzënë 1 muaj pasi ajo bëri gjithçka, pata djalin tim të parë dhe për momentin kam 2 fëmijë të bukur me ndihmën e Dr DAWN, të gjitha faleminderit për punën tuaj të mirë, kontaktoni atë për ndihmë.
    1) Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    2) nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    3) nëse doni të ndaloni masturbimin.
    4) nëse doni martesë/marrëdhënie paqësore.
    5) nëse doni të hakmerreni ose dikë.
    6) nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe të tjerët.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159 /
    +3550685677099

    ReplyDelete
  23. Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR EDIOMO, një magjistar i fuqishëm që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 29 maj 2022 për të parë se si mund të rivendosja jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR EDIOMO. I afrohem asaj dhe jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR EDIOMO Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR EDIOMO për të zgjidhur problemet tuaja %100 me ndershmëri kontakt email :drediomo77@gmail.com
    Whatsapp: +2349132180420 / +2348106541486

    ReplyDelete
  24. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Magji për t'u ribashkuar.
    *Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  25. DR DAWN ËSHTË NJË SHPËTUES I JETËS DHE MUND TË JU SIGUROJ.
    Emri im është loana conga dhe jam këtu për t'u bashkuar me shumë njerëz këtu për të falënderuar Dr DAWN për ndihmën dhe gjestet e tij të mira ndaj meje. Kam pasur një përvojë të tmerrshme të thyerjes së zemrës me burrin tim. Ai më la dhe unë isha i shkatërruar dhe nuk gjeta asnjë ndihmë për ta kthyer atë. Në një moment isha në depresion derisa hasa në faqe ku njerëzit dëshmonin se si i ndihmoi Dr. DAWN. E kontaktova dhe ai nuk hezitoi asnjë moment të më ndihmonte edhe mua. Jo vetëm që e ktheva burrin tim pas 48 orësh, por dashuria dhe lumturia janë rikuperuar më mirë se kurrë. dr. Agimi është një personalitet i mrekullueshëm dhe nuk mund ta falënderoj sa duhet për shërbimin e tij vetëmohues ndaj njerëzimit. kontaktoni atë tani me email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159
    *Për magji dashurie.
    *Për të ndaluar abortin.
    *Për të mbetur shtatzënë.
    *Për të kuruar të gjitha llojet e sëmundjeve.
    *Për të rivendosur paqen dhe lumturinë në martesën ose marrëdhënien tuaj.
    *Për të fituar biletën e lotarisë.
    Dhe të tjerët.

    ReplyDelete
  26. Unë kurrë nuk e dija se kisha një shans të madh për ta kthyer burrin tim derisa takova Dr. Ellen. Ishte shumë e vështirë për mua kur i dashuri më la për një grua tjetër. Isha i shkatërruar dhe nuk mund të shërohesha. Miqtë dhe familja e tij bënë gjithçka që mundën për të na bashkuar, por nuk funksionoi. Isha beqar për disa muaj dhe nuk mund ta shihja veten duke dashur dikë tjetër. Kështu që më duhej të kërkoja ndihmën e Dr. Ellen, e cila më dha privilegjin të sigurohesha që dëshirat e zemrës sime të realizoheshin. Na bashkoi, dashuria dhe lumturia u rikthyen. Fjalët e tij janë angazhimi i tij dhe ai nuk dorëzohet kurrë kur i premton dikujt një rezultat brenda 48 orëve, gjë që më befasoi kur doli rezultati im. Mos ngurroni të kërkoni ndihmë diku tjetër. Kontakto me të tani. Email-i i tij: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete
  27. Nuk ka problem pa zgjidhje, por vetëm nëse kërkoni ndihmë në vendet e duhura. Unë pata një rrëmujë të tmerrshme në martesën time sepse burri im më la për një grua tjetër pas 5 vitesh martesë dhe gjëja tronditëse është se nuk patëm asnjë formë keqkuptimi, e kuptova menjëherë.
    diçka nuk ishte në rregull sepse unë iu luta të kthehej në shtëpi, por ai refuzoi dhe u soll çuditërisht me mua, kjo më bëri të kërkoja ndihmë dhe isha me fat që hasa në kontaktin e një magjistari në internet që u ra nga një burrë i cili shkroi se si zoti i vudusë e ndihmoi atë të fitonte shumë në shorti. Kontaktova me zotin vudu dhe i shpjegova situatën time, ai më bëri disa pyetje të cilave u dhashë përgjigje të sakta, gjithashtu i dhashë disa para për të blerë gjëra që do t'i përdorte për punën e tij dhe pas tre ditësh magji, u ktheva në shtëpi nga punoja dhe takova burrin tim në shtëpi tashmë duke u përpjekur të luante bukur dhe ëmbël me mua. kontakto me të Whatsapp: +2348097014925 ose Email: voodooconnect60@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Kam kaluar periudha të vështira me burra të ndryshëm, duke gjetur dashurinë e vërtetë dhe pranimin e vërtetë derisa takova burrin tim që erdhi në jetën time dhe më donte me fjalë. Ne jetuam së bashku për disa kohë dhe ishim të lumtur derisa patëm shumë debate dhe u ndamë. Mendova se mund të vazhdoja, por kuptova se isha thellësisht e dashuruar me të dhe kisha nevojë për të përgjithmonë. Nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të kërkoja ndihmë, kështu që kontaktova zotin e vudusë duke e ditur se si ai kishte ndihmuar njerëzit e tjerë. Më kushtoi vëmendjen dhe bëri çmos që të na pajtonte përsëri dhe pas 48 orësh erdhi rezultati, ai u kthye tek unë dhe u ndamë përsëri. Tani dashuria dhe lumturia janë kthyer dhe gjithçka që mund të them është se e vlerësoj vërtet zotin vudu për ndihmën e tij vetëmohuese për mua. Adresa e tij e emailit: voodooconnect60@gmail.com dhe WhatsApp gjithashtu +234 8097014925

    ReplyDelete
  29. Dua t'ju prezantoj me më të mëdhenjtë e të gjitha kohërave. Magjistari më i madh i të gjitha kohërave, një njeri që ka dëshmuar se është i jashtëzakonshëm në punën e tij, risjell ata që mendoni se ju kanë lënë që mendonit se nuk mund të kthehen më. VOODOO LORD ka ndihmuar shumë njerëz në marrëdhënien ose statusin e tyre martesor, dhe gjithashtu ka ndihmuar disa njerëz të fitojnë  promovim në vendin e tyre të punës. Mjafton të kontaktoni VOODOO LORD dhe të gjitha problemet që rëndojnë zemrën tuaj do të kenë një zgjidhje të shpejtë, efektive dhe të përhershme. Ai ka bërë dhe ende bën mrekulli me fuqinë e tij të mirëfilltë. Ai e bëri atë për mua dhe unë nuk mund të ndaloj së dëshmuari sepse jam një dëshmi e gjallë e punës së tij të mirë. Kontaktoni VOODOO LORD tani dhe kërkoni ndihmë menjëherë. Këto janë detajet e kontaktit të tij.... whatsapp +234 8097014925 .... email voodooconnect60@gmail.com. Kontaktoni me të dhe rifitoni lumturinë tuaj.

    ReplyDelete
  30. Unë kurrë nuk kam pasur një sëmundje seksualisht të transmetueshme (SST) më parë dhe nuk kam pasur kurrë marrëdhënie seksuale të pambrojtur. Megjithatë, unë kisha një të dashur, i cili në atë kohë kishte një plagë të ftohtë. Sinqerisht, ne supozuam se ishte thjesht një vend, sepse nuk kemi ditur kurrë për HERPES deri më tani. Ne u angazhuam në seks oral dhe kështu mora HERPESIN. Faleminderit Zotit që gjeta në internet zotin vudu i cili bëri një magji mirëqenieje dhe gjithashtu më përgatiti një ilaç bimor që e mora vetëm për 14 ditë me besim, pastaj pasi fillova të vëreja ndryshime në trupin tim shkova për një kontroll në spital dhe konfirmova se u kurova totalisht nga HERPES (herpes Negativ). Mjekimi i tij nuk ka EFEKT ANËSOR, nuk ka një dietë të veçantë kur merrni barna, mund ta kontaktoni në emailin e tij: voodooconnect60@gmail.com dhe gjithashtu në whatsApp +234- 8097014925 dhe të zgjidhen të gjitha problemet tuaja shëndetësore.

    ReplyDelete
  31. Përshëndetje Zonja dhe Zotërinj, A keni nevojë për ndihmë financiare? Unë jam Susan Benson. Unë jam një huadhënës dhe gjithashtu një konsulent financiar.

    Keni nevojë për një kredi biznesi, hua personale, kredi hipotekore apo kredi për të përfunduar projektin tuaj? Nëse përgjigja juaj është po, unë do t'ju rekomandoj të kontaktoni firmën time. Ne ofrojmë të gjitha llojet e shërbimeve të kredisë duke përfshirë kredi afatgjata dhe afatshkurtra, kredi të siguruara dhe të pasigurta dhe shumë të tjera. Për më shumë informacion, na shkruani me email: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ose më dërgoni mesazh direkt në WhatsApp nëpërmjet: +447360502110 dhe merrni një përgjigje në çast.

    Një kredi nga një kompani e besueshme dhe kompetente është ajo që ju nevojitet për të arritur qëllimin tuaj. Ne jemi një kompani shërbimesh financiare gjithëpërfshirëse dhe jemi të përkushtuar t'ju ndihmojmë të përmbushni të gjitha aspiratat tuaja. Ne jemi të specializuar në ofrimin e zgjidhjeve të strukturuara financiare për individët dhe kompanitë në mënyrën më efektive dhe më të shpejtë.

    * Ju mund të aplikoni për një kredi në çdo kohë, kudo.
    * Shuma fleksibël - Ju vendosni se sa dëshironi të huazoni.
    * Financim i shpejtë i drejtpërdrejtë - Merrni kredinë tuaj brenda 24 orëve pas miratimit.
    * Normë fleksibël interesi prej 3%.
    * Normat e larta të miratimit
    * Shlyerje fleksibël - Ju duhet të zgjidhni datën e ripagimit, javore, mujore ose vjetore për një kohëzgjatje prej 1-30 vjetësh.
    * Aplikim i thjeshtë në internet.
    * Udhëzime dhe ekspertizë e personalizuar.
    * Nuk ka tarifa të fshehura

    Mos humbisni një mundësi për shkak të mungesës së financave. Kontaktoni kompaninë time tani, ne mund t'ju ndihmojmë me një kredi sepse kemi ndihmuar shumë individë dhe organizata që janë përballur me vështirësi financiare në të gjithë botën

    Për më shumë informacion rreth ofertës sonë të kredisë, na dërgoni kërkesën tuaj për kredi nëpërmjet
    Email: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Ndërmjetësuesit/Konsulentët/Agjentët janë të mirëpritur të sjellin klientët e tyre dhe janë 100% të mbrojtur. Në besim të plotë, ne do të punojmë së bashku për përfitimet e të gjitha palëve të përfshira.

    ReplyDelete
  32. Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta shihja më burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Ellen. I shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të jetë mirë për 3 ditë. Unë i ndoqa udhëzimet e saj dhe pasi magjitë u kryen për habinë time, burri im më thirri dhe u lut për falje. Tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe jetojmë të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse doni të ribashkoheni me të dashurit tuaj.
    *nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    ReplyDelete
  33. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    ReplyDelete