Translate this blog

Saturday 1 February 2020

Shabani: Po përballemi me kastën që ka bllokuar zhvillimin ekonomik, social dhe politik të Shqipërisë

Pak ditë më parë kemi intervistuar Endrit Shabanin, aktivistin e Nismës #Thurje, një lëvizje qytetare anti establishment, i cili ka deklaruar: “Synimi ynë është instalimi i nje demokracie pjesëmarrëse, por një gjë e tillë kërkon përballje me një kastë që ka bllokuar zhvillimin ekonomik, social dhe politik te vendit

Intervistoi: Stefania Morreale

1.Mund te me flasesh cfare eshte #nismathurja?


Nisma Thurje eshte nje levizje qytetare anti establishment. Synimi yne eshte instalimi i nje demokracie pjesemarrese, ku qytetaret kane mekanizma ligjor dhe politik per te kufizuar pushtetin e zyrtareve publik. Sigurisht nje gje e tille kerkon perballje me nje kaste qe ka bllokuar zhvillimin ekonomok, social dhe politik te vendit, dhe eshte nje perballje jo e lehte.

2. Pse, sipas teje, shume njerez po behen cdo dite e me shume pjese e kesaj levizje?

Sepse njerezit jane lodhur me avazin e vjeter te partive qe premtojne gjithcka per te mos bere asgje. Njerezit kerkojne ndryshim, por duan ndryshim me themel. Ata kuptojne se jemi ne nje situate ku bojatisja dhe suvatimi i kesaj ngrehine 30 vjecare nuk eshte zgjidhje. Na duhet t’ia nisim nga themelet, dhe shoqeria ne pergjithesi, por te rinjte ne vecanti, kerkojne pikerisht kete. Ne jemi stacioni i fundit perpara nisjes per ne emigrim. Shume te rinj na thone qe nese nuk ia dalim edhe kete here, do “bejme letrat per te ikur, se ky vend perfundimisht nuk behet.” Une besoj qe do ia dalim dhe ata do e shohin te ardhmen e tyre ketu, ne vendin e vet, ne shtepine e tyre.

3. Cilat jane tematikat mbi te Cilat po punon #nismathurja?

Ne kemi hartuar nje manifest politik, i cili quhet Karta 2020. Aty kemi parashtruar idete baze dhe tematikat e punes sone.

Nje prej ketyre pikave eshte fuqizimi i qytetarit dhe decentralizimi i pushtetit. Per kete qellim kemi ndermarre nje nisme ligjore, te mbeshtetur nga 50 mije zgjedhes, ku kemi kerkuar aplikimin e nje sistemi zgjedhor me lista te hapura ku votuesit mund te zgjedhin ne menyre direkte perfaqesuesit e tyre ne Keshill Bashkiak dhe ne Parlament. Ne e kemi dorezuar nismen tone ligjore ne Parlament dhe momentalisht po lobojme per votimin e saj ne Kuvend.

Gjithashtu, ne mendojme qe demokracia kerkon dy pale, qytetarin dhe politikanin. Per kete arsye kemi nisur nje tur Kombetar ku po takohemi me qytetaret dhe po flasim per menyren se si dilet nga ky qerthull 30 vjecar. Po diskutojme edhe perse demokracia eshte e vetmja rruge per zhvillimin ekonomik te vendit. Me date 15 Shkurt do kemi takimin e Tiranes ne pallatin e kongreseve, ku mes poezive te Mirush Kabashit, dhe disa prezantimeve te tjera do kemi mundesi te flasim pikerisht keto ide.

Nje teme tjeter e veprimtarise sone, eshte lufta ndaj privatizimit abuziv qe i eshte bere burimeve natyrore, dhe sherbimeve publike. Ne kete drejtim kemi denoncuar ne SPAK koncesionin e sterilizimit te mjeteve spitalore,i cili per ne eshte simboli i gjithckaje qe shkon keq me kete qeveri. Ka qene nje beteje te veshtire, pasi kemi vene ne rrezik nje biznes mbi 100 milion Eurosh, i cili prej kallezimit tone sot eshte nen hetim nga prokuroria speciale antikorrupsion. Eshte nje beteje qe nuk eshte se ka ardhur pa kosto personale per secilin prej nesh, por keto jane gjera qe i kemi marre parasysh kur e nisem kete rruge, dhe nuk do te dorezohemi deri ne diten e fundit. Epokes se pandeshkueshmerise po i vjen fundi.  

4. Dite me pare more pjese ne protesten e minatoreve ne Tirane. Pse eshte e rendesishme te jesh ne krah te kesaj kategorie punetoresh?

Mbeshtetja jone pe rminatoret e rendesishme sepse beteja e tyre eshte perfaqesuese e betejes se perditshme te ketij populli qe meriton shume por ka pak, perballe nje kaste qe ka gjithcka pa merituar asgje. Eshte beteja e atij qe punon per buken e gojes, perballe atij qe leviz me jaht dhe avion privat. Ne kete beteje, ne jemi me me te dobetin.

Persa i perket minatoreve, jemi me ta edhe per faktin se po kerkojne dicka bazike, sic eshte e drejta per te patur sindikaten e tyre. Ky eshte moment historik, pasi ende ne 2020 vazhdohet me Bashkimet Profesionale, qe nuk kane hallin e punetoreve, por shqetesohen per tekat e pronareve.

Per nje moment po e leme menjane kush ka te drejte, pronari apo minatoret, dhe le te fokusohemi tek si zgjidhet kjo pune? Si garantojme qe minatoret nuk keqtrajtohen dhe abuzohen nga pronari? Nje pergjigje eshte shteti, por ne kete vend te korruptuar shteti eshte ne xhepin e oligarkeve. Atehere mbetet vetem aftesia e punetoreve per tu veteorganizuar perballe pronarit. Minatoret nuk po kerkojne asgje me shume se kaq: ata kerkojne vetem te drejten per te patur sindikaten e tyre. Eshte nje e drejte qe iu garantohet nga Kushtetuta, ligji per sindikatat dhe Kodi i Punes.

5. Ne shqiperi dikush e quan #nismathurja nje levizje populiste. Si i pergjigjeni ketyre deklaratave?

Kasta qe drejton vendin, nuk do ta bente dot kete qe ben, nese nuk do te kishte mbajtur me para dhe privilegje nje shpure sherbetoresh qe gdhihen e ngrysen duke folur per hallet e saj, duke injoruar hallet e shqiptarit te zakonshem. Keshtuqe sa here qe dikush ngre problemet reale te vendit, duke prishur konsensusin e vendosur ne media, anatemohet si “populist”. Nje term qe ne fakt ka shume kuptime, por qe ne thelb do te thote “te flasesh per hallet e popullit” vis-à-vis halleve te atyre qe qeverisin vendin.  

Keshtuqe, nga kjo pikepamje, ne e kemi per nder te jemi “populiste” ne nje shoqeri te dominuar nga “kryetari-stet” qe mbrojne vetem interesat e dy individeve.

E megjithate, vlen te theksohet se ajo qe ne bejme nuk ka asnje lidhje me populizmin e djathte qe ka mbire ne disa vende Evropiane. Ju ftoj ta ndiqni me vemendje artikulimin tone publik, dhe nuk do gjeni aty asnje hije shovinizmi apo ekstremizmi. Zero. Krejt e kunderta, ne fakt. Lajtmovimi yne eshte dhembsuria, solidariteti dhe pergjegjesia per me te dobetin. Mesazhi yne eshte bashkimi.  

6. Shqiperia po rimekembet me veshtiresi nga termeti i nentorit te shkuar. Si mendon se eshte menaxhuar nga shteti kjo katastrofe?

Si pedagog, si nje njeri ne kerkim te permiresimit te vetes, per mua nuk ka gje me shqetesuese se refuzimi per te mesuar nga nje gabim. Termeti i 26 Nentorit tregoi se qeveria, por jo vetem, nuk kishte mesuar asgje nga termeti i dy muajve me pare. Mengjesin e termetit une kam qene tek rrenojat e godinave te shembura, dhe aty kam pare nje shtet krejtesisht te papergatitur per katastrofa te tilla. Cka do te thote se askush nuk e vuri ujin ne zjarr per termetin, edhe pas “paralajmerimit” qe iu dha ne shtator.

Tani, per tu rikthyer tek pyetja juaj, une mendoj qe situata po menaxhohet shume keq. Mjafton te shohesh qe femijet dhe te moshuarit kane dy muaj qe po flene neper cadra. Nga ana tjeter, askush nuk ndihet i sigurte ne shtepite e tyre, nese (largqofte!) neser bie nje termet tjeter. A jane shtepite tona te sigurta? A jane shkollat dhe spitalet publike te sigurta? A eshte shteti yne i pergatitur per ta menaxhuar nje situate te ngjashme? Kam frike se jo.  

7. Se fundmi nje kuriozitet: #nismathurja do te marre pjese ne zgjedhjet e ardhshme ne Shqiperi

Kjo nuk ka asnje rendesi per shqiptarin e zakonshem. Fatkeqesisht shpesh politika komentohet sikur te ishte sport, ku fokusi vendoset tek lojetaret. Kush hyri, kush u demtua, kush po del, dhe kush do vije? Kjo pak rendesi ka. Politika eshte ceshtje serioze, zgjidh hallet jetike te shoqerise. Prandaj fokusi yne duhet te jete tek idete politike, tek institucionet dhe tek zgjidhja e halleve te perditshme te qytetareve. Kjo ka rendesi. Pa, se hyri ky ne zgjedhje, apo se nuk hyri, kjo eshte ceshtje e dores se dyte, per mendimin tim.

19 comments:

  1. I want to thank Dr Emu a very powerful spell caster who help me to bring my husband back to me, few month ago i have a serious problem with my husband, to the extend that he left the house, and he started dating another woman and he stayed with the woman, i tried all i can to bring him back, but all my effort was useless until the day my friend came to my house and i told her every thing that had happened between me and my husband, then she told me of a powerful spell caster who help her when she was in the same problem I then contact Dr Emu and told him every thing and he told me not to worry my self again that my husband will come back to me after he has cast a spell on him, i thought it was a joke, after he had finish casting the spell, he told me that he had just finish casting the spell, to my greatest surprise within 48 hours, my husband really came back begging me to forgive him, if you need his help you can contact him with via email: Emutemple@gmail.com or add him up on his whatsapp +2347012841542 is willing to help any body that need his help.

    ReplyDelete
  2. Isshtë koha të ndaj dëshminë time, unë jam Nelson dhe i lumtur ndërsa ndaj dëshminë time këtu, unë u njoha me Baba Ogbogo nga nëna ime kur ajo zbuloi se unë nuk mund ta bëja gruan time shtatzënë pas 3 vitesh martesë. Pra, këto sollën kaq shumë telashe në martesën time dhe çuan në një divorc. ajo tha, ai është shumë shpirtëror dhe mund ta bëjë gruan time të kthehet tek unë me gëzim dhe ne mund të kemi fëmijë së bashku. Në fillim, unë dyshoja jo derisa e kontaktova atë dhe pastaj hodha magji të fuqishme mbi mua dhe e bëra gruan time të kthehej tek unë pasi bëra ato që ishin në nevojë dhe tani, ne jemi të lumtur me fëmijë të bukur. Nga dita që Great BaBa Ogbogo punoi për mua dhe zgjidhi problemet e mia. Unë bëra një zotim të fortë se për sa kohë që jetoj, unë do të vazhdoj të dëshmoj për mirësinë e veprave të tij të mëdha, dhe për ata që gjenden atje përballë marrëdhënieve dhe vështirësive martesore duhet ta kontaktojnë shpejt dhe të bëhen një dëshmitar i lumtur si unë. Unë heq kontaktin e tij këtu, Email: greatbabaogbogotemple@gmail.com ose arrij tek ai përmes numrit të tij WhatsApp. +2349020168697

    Ai bëri që ish gruaja ime të kthehej tek unë me gëzim

    Ai më shëroi nga një njeri impotent në një burrë të vërtetë.

    ReplyDelete
  3. Všechna uznání patří tomuto úžasnému sběrateli kouzel, který si zaslouží emulaci, a také Katherine, mé nejlepší kamarádce. Egwaliho, který představil můj drahý přítel v okamžiku, kdy jsme si všichni mysleli, že se to stalo, se stalo opakem. Věřte mi, že jsem nevěřil kvůli mému odlišnému setkání s řadou čarodějů a webových stránek, to vše, aby se můj půvabný manžel na pohled vrátil ke mně, nepochybně mějte na paměti, že musí existovat spolehlivé místo, pak přišla kath s článkem doktora Egwaliho a po přímluvu u lékaře bylo kouzlo a byla to pro mě a děti úplně nová taška lásky. Dnes jsme se od té doby znovu oženili a žijeme krásně a teď jsem opravdu opravdový věřící, děkuji ještě jednou Dr. Nebuďte rezervovaní, vaše také může být výjimkou..Jedná se o jeho kontakty pro každý případ.Whatsapp: +2348122948392 / Mail: dregwalispellbinder@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Jeta vjen me përvoja të ndryshme. Nuk e di me çfarë sfidoni tani, por ju siguroj se Dr White është zgjidhja e duhur, kjo është dëshmia ime e shkurtër. Jam i lumtur ta shkruaj këtë sepse kam përsëri paqe në martesën time, të gjitha falë një njeriu të madh me emrin Dr. White, ai ka rrota të fuqishme magjike që ndihmojnë në pajtimin e mosmarrëveshjes midis meje dhe burrit tim, burri im u largua nga shtëpia dhe jetoi me një tjetër grua për 7 muaj pa u kujdesur për mua dhe vajzën tonë 4 vjeçare, financiarisht jam mirë sepse jam bankier por kam nevojë për një njeri të butë por burri im nuk është askund afër, i lutem që të vijë në shtëpi disa herë por ai nuk bën të bëj ndonjë gjë, madje iu luta vëllait të tij të madh të më ndihmonte. Kam lexuar dëshminë e një burri që përshkroi se si Dr. White ndihmoi në ndalimin e gruas së tij nga divorci me magjinë e dashurisë, kështu që mora kontaktin e tij dhe i shpjegova problemet e mia, ai më tha çfarë duhej për një magji dashurie dhe unë i dhashë atij financat për të blerë dy ditë dhe burri im u kthye në shtëpi, të gjitha falë jush Dr e bardhë. Kontaktoni atë për ndihmë: / WhatsApp: +17168691327: ose Email: wightmagicmaster@gmail.com: nëse keni ndonjë lidhje ose problem të jetës, ai ka të gjitha llojet e Magjisë, për të shëruar sëmundjen, për të kthyer ish-in tuaj, për të ribashkuar martesën tuaj, për të gjetur një punë të mirë për t'i kthyer paratë e humbura, dhe zgjidhje tjetër.

    ReplyDelete
  5. Nëse jeni zhgënjyer nga magjistarët dhe shëruesit e tjerë, të cilët nuk kanë arritur të japin rezultatet që dëshironi. Jini të qetë këtë herë me magjistarin më të fuqishëm dhe të talentuar shpirtërisht që mund të hasni ndonjëherë.
    Kontaktoni me të nëse e dini që përballeni me këtë fat më poshtë
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) A ju pëlqen ish-i juaj?
    (2) A keni gjithmonë ëndrra të këqija?
    (3) Dëshironi të promovoheni në vendin tuaj të punës?
    (4) A doni që gra / burra të vrapojnë pas jush?
    (5) Dëshironi një fëmijë tuajin?
    (6) Dëshironi të jeni të pasur?
    (7) A doni që burri / gruaja juaj të jetë e juaja përgjithmonë?
    (8) doni të rrisni madhësinë e karit tuaj? / Zgjas gjatë kur keni marrëdhënie seksuale?
    (9) Dëshironi të rikuperoni paratë tuaja të humbura?
    (10) A doni të ndaloni divorcin tuaj?
    (11) A doni një divorc?
    (12) A doni që çdo dëshirë e juaj të plotësohet nga dikush?
    (13) magji krijon nevojën e një fëmije shtatzënë?
    (14) A doni të ndaloni martesën ose lidhjen tuaj ose të prisheni.
    (15) A e keni të vështirë të fitoni një çështje në gjykatë?
    (16) A doni të martoheni me partnerin tuaj sa më shpejt të jetë e mundur?
    Përsëri, adresa ime e-mail është: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Kontaktoni atë menjëherë për të gjitha problemet tuaja dhe zgjidhni situatën brenda disa ditësh.

    ReplyDelete
  6. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ReplyDelete
  7. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ka një magjistar të shkëlqyeshëm dhe zgjidhës shpirtëror të problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua të vlerësoj DAWNACUNA për rivendosjen e martesës sime me magjinë e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmën e magjistarit të mrekullueshëm DAWNACUNA burri im u kthye në shtëpi dhe tani ne jemi të lumtur së bashku për mirë, edhe një herë faleminderit për DAWNACUNA ajo gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve dhe të tilla si,

    1 SHPALLJA E DASHURIS
    2 FITONI S EX KTHIMIN
    3 FRYTET E GOMS
    4 SHPALLJA E PROMOCIONIT
    5 SHPALLJA E MBROJTJES.
    6 Magjia e BIZNESIT.
    7 SHPALLJA E MIR E PUNS.
    8 HIV AIDS.
    9 STOP MISKARRIMI.
    Drejtshkrimi i LOTERIS dhe RASTI I GJYQSIS Contact Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete
  9. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  10. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  11. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje në kontaktin e saj ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete
  12. Kjo dëshmi ia vlen t'i ndahet botës. Unë jam këtu për t'i treguar botës veprat e mira të Dr ALAGHODARO. Emri im është Olivia Bolton jam nga MB. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për një grua tjetër më të vjetër. Nuk ishte aq e lehtë për mua.. Unë e dua burrin tim aq shumë dhe nuk e humba shpresën dhe vazhdova të lutem dhe Zoti më në fund iu përgjigj lutjeve të mia...kërkova në internet për një magjistar që të më ndihmonte të bashkoja mua dhe të dashurin tim. përgjithmonë dhe pashë kaq shumë dëshmi se si DR ALAGHODARO ka ndihmuar kaq shumë njerëz në internet dhe vendosa ta provoja… E kontaktova dhe i shpjegova. Ai më tha të mos shqetësohem se do ta kthejë njeriun tim brenda 24 orëve. Ai u konsultua me fuqitë e tij dhe më siguroi që të mos shqetësohesha. Ai bëri punën e tij dhe bëri magji dhe për habinë time më të madhe, burri im u kthye në të njëjtën ditë duke u lutur dhe duke qarë, ashtu siç tha Dr ALAGHODARO. Ai më lutej për falje dhe më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye. Jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Kontaktoni Dr ALAGHODARO tani dhe jini të lumtur përgjithmonë. mos e humbni shpresen dhe fat..



    WHATSAPP DHE TELON: +1 424-571-9773

    ReplyDelete
  13. Përshëndetje miq Unë jam këtu për të dëshmuar për mrekullinë që sapo më ndodhi më 14 janar 2022, emri im është Patricia Jefferson, unë jam nga Bogota Kolumbia dhe burri im është nga SHBA. Burri im më la mua dhe djalin tim 4 vjeç për një grua tjetër, isha aq i frustruar sa bëra gjithçka që ishte e mundur për ta bërë atë të kthehej, por pa dobi, u mashtrova disa herë, por nuk u dorëzova, derisa takova High Prift Harmony dhe gjithçka ndryshoi. Me ndihmën e mësueses, burri im është kthyer me mua dhe jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Dua të të falënderoj Mësuesin Harmony dhe do të vazhdoj të dëshmoj fuqinë tënde. Kontakto me të në email: priestharmony1@gmail.com. Whatsapp: +2349011460555. Mos hezitoni ta kontaktoni, ai do t'ju ndihmojë të gjeni një zgjidhje për problemin tuaj

    ReplyDelete
  14. Unë kam qenë e martuar për 9 vjet pa fëmijë derisa kam njohur shumë komente se si Dr. DAWN ka ndihmuar shumë njerëz të mbesin shtatzënë, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe i shpjegova gjithçka, ajo më udhëzoi se çfarë të bëja dhe bëra gjithçka në mënyrë perfekte. , për habinë time mbeta shtatzënë 1 muaj pasi ajo bëri gjithçka, pata djalin tim të parë dhe për momentin kam 2 fëmijë të bukur me ndihmën e Dr DAWN, të gjitha faleminderit për punën tuaj të mirë, kontaktoni atë për ndihmë.
    1) Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    2) nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    3) nëse doni të ndaloni masturbimin.
    4) nëse doni martesë/marrëdhënie paqësore.
    5) nëse doni të hakmerreni ose dikë.
    6) nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe të tjerët.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159 /
    +3550685677099

    ReplyDelete
  15. Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR EDIOMO, një magjistar i fuqishëm që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 29 maj 2022 për të parë se si mund të rivendosja jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR EDIOMO. I afrohem asaj dhe jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR EDIOMO Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR EDIOMO për të zgjidhur problemet tuaja %100 me ndershmëri kontakt email :drediomo77@gmail.com
    Whatsapp: +2349132180420 / +2348106541486

    ReplyDelete
  16. Unë dua të ndaj dëshminë time me ata që vuajnë nga palët e treta në martesën e tyre. Burri im filloi të shihte një vajzë nga blloku tjetër, unë u përballa me të për të lënë burrin tim vetëm, ajo nuk më dëgjonte dhe im shoq nuk pushonte së shkuari tek ajo edhe pasi u grindëm. Gradualisht burri më la për të njëjtën vajzë, isha aq i frustruar sa doja të divorcohesha nga burri, sepse martesa nuk funksiononte më. Derisa pashë një koment për Dr. Ellen, se si ajo i ka ndihmuar njerëzit me marrëdhëniet dhe çështjet e martesës. Unë iu afrova asaj dhe ajo më ndihmoi të shfaq dashurinë edhe një herë në jetën time, burri im është kthyer në shtëpi, familja ime është përsëri e bashkuar. E di që shumë njerëz po vuajnë nga dhimbjet e zemrës në të njëjtën mënyrë si ndihesha atëherë, kështu që po gjej kohën për të ndarë me ata që kanë nevojë për ndihmë. Këtu janë detajet e Dr Ellen
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    whatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete
  17. Unë kurrë nuk e dija se kisha një shans të madh për ta kthyer burrin tim derisa takova Dr. Ellen. Ishte shumë e vështirë për mua kur i dashuri më la për një grua tjetër. Isha i shkatërruar dhe nuk mund të shërohesha. Miqtë dhe familja e tij bënë gjithçka që mundën për të na bashkuar, por nuk funksionoi. Isha beqar për disa muaj dhe nuk mund ta shihja veten duke dashur dikë tjetër. Kështu që më duhej të kërkoja ndihmën e Dr. Ellen, e cila më dha privilegjin të sigurohesha që dëshirat e zemrës sime të realizoheshin. Na bashkoi, dashuria dhe lumturia u rikthyen. Fjalët e tij janë angazhimi i tij dhe ai nuk dorëzohet kurrë kur i premton dikujt një rezultat brenda 48 orëve, gjë që më befasoi kur doli rezultati im. Mos ngurroni të kërkoni ndihmë diku tjetër. Kontakto me të tani. Email-i i tij: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete
  18. Martesa ime ishte pothuajse në pikën e fundit kur pashë një koment për një burrë të quajtur Dr. DAWN i cili i ndihmon njerëzit të kthejnë bashkëshortin e tyre dhe e kontaktova për fatin tim që ai bëri një magji pas 24 orësh që i dashuri im u kthye tek unë që atëherë martesa ime ka kam qenë i qëndrueshëm, faleminderit për gjithçka që bëri për mua, mund t'ju siguroj që të kontaktoni me të,
    ai është i aftë me magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magji e parave
    * magji fati
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjia e kurimit të SIDA-s
    * Shpella e kazinosë
    * Shpellat e mallkuara u hoqën
    * Drejtshkrimi i mbrojtjes
    * Magjia e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    ReplyDelete